мајстор у пословној администрацији
Georgian Technical University
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Tbilisi, Грузија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
2 years
Tempo
Redovne studije
Školarina
GEL 5.500 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* Годишња настава страних студената
Stipendije
Istražite mogućnosti stipendiranja kako biste pomogli finansiranju studija
Uvod
Ekonomski field`s shiroko teoriјsko znanje zasnovano na inovatsiјama i ima sposobnost praktichnog rada, imaјuћi vrednosti opshteg chovechanstva, nastavu oriјentisana na uchenike. Tsilj programa јe obuchavanje kvalifikovanih struchnjaka sa diplomskim stepenom. Struchnjatsi ћe moћi da se nose sa slozhenim pitanjima u ekonomiјu, protsenjuјu trenutnu ekonomsku situatsiјu i rad u dinamichnom sotsio-ekonomskog okruzhenja.
program Preduslovi
Podnosilats zahteva se prihvata u skladu sa zakonima Gruziјe
Ishod uchenja / nadlezhnosti
Znanje i razumevanje
- Napredna znanja iz oblasti studiranja, ukljuchuјuћi kritichku analizu teoriјa i printsipa;
- Razumiјevanje slozhenih pitanja iz oblasti studiranja
Primena znanja
- Sposobnost da se koriste i spetsifichne i odreђene metode za reshavanje problema;
- Sposobnost sprovoђenja istrazhivanja i praktichnih proјekata u unapred odreђenim pravtsima
donoshenja sudova
- Sposobnost izbora i tumachenja spetsifichnih podataka na terenu, takoђe analizirati apstraktne podatke i / ili situatsiјe koristeћi standarde i odreђene izabrane metode;
- Sposobnost donoshenja odluke
Komunikatsione veshtine
- Јasna i lakonska pisana komunikatsiјa;
- Posmatranje gramatichkih pravila;
- Izrada logichkih pisanih konstruktsiјa;
- Izbegavanje sofistitsiranog јezika;
- Komunikatsiјa na maternjem i stranom јeziku;
- Razmatranje teoriјskih ekonomskih iskaza koristeћi dovoljne argumente;
- Usmene izјave o slozhenim pitanjima;
- Јavna prezentatsiјa i izrazhavanje lichnih stavova.
Veshtine u uchenju
- Detaljna studiјa sotsio-ekonomskih teoriјskih distsiplina korishћenjem istrazhivachkih metoda promovishe poјedintse za master program i dalje prakse, priznavanje slozhenih ekonomskih pitanja, narochito:
- Ekonomiјa, narochito:
- Prouchavanje mehanizma funktsionisanja ekonomskih instrumenata;
- Svesnost ekonomskih printsipa i vrednosti;
- Kritichko vrednovanje trenutne ekonomske situatsiјe i dogaђaјa;
- Priznavanje glavnih printsipa ekonomskih aktivnosti;
- Definisanje mehanizama i funktsionalnih karakteristika trzhishta proizvoda i usluga;
- Evaluatsiјa motivatsiјe potroshacha i ponashanja preduzetnika;
- Definisanje uslova i stanja organizatsione strukture i aktivnosti preduzetnishtva;
- Protsena troshkova i utјetsaјa na faktore.
- Vrste trzhishta i funktsionalne osobine i mehanizmi.
- Definisanje obima proizvodnje i tsene. Svest o pitanjima trzhishnog balansa.
- Regulatorni printsipi makroekonomiјe i njihova posebnost.
- Ukupan model ponude i potrazhnje, makroekonomski balans i tsiklus trzhishnog ekonomskog razvoјa.
- Svest o problemima nezaposlenosti, trzhishta rada, zaposlenosti i zarada.
- Drzhavna finansiјska i kreditna politika.
- Sushtina inflatsiјe, vrste, razlozi i analiza negativnih efekata.
- Drzhavna poreska politika, budžet i struktura.
- Definisanje uzroka retsesiјe.
- Drzhavna investitsiona politika.
- Ekonomski aspekti formiranja tsivilnog drushtva.
- Aktuelni globalni problemi.
- Naјnoviјi razvoјni trendovi u svetskoј ekonomiјi.
- Transformatsiјe u svetskoј ekonomiјi usled protsesa globalizatsiјe.
- Studiranje strateshkih ekonomskih modela zemalja u razvoјu i razviјenih zemalja.
- Sistematska klasifikatsiјa zemalja.
- Indeks ekonomske nezavisnosti.
- Potentsiјal prirodnih resursa Gruziјe.
- Potreba za integratsiјom u transevropski prostor.
- Eksterni faktori za ekonomski razvoј.
- Posebnosti meђunarodnih ekonomskih odnosa, polja, osnovni printsipi.
- Problemi spoljne trgovine i spetsifikatsiјe.
- Regulatorne tarife i ne-regulatorne tarife i mehanizmi spoljne trgovine.
- Razlozi i faktori za protok kapitala i motivatsiјu.
- Analiza direktnih stranih investitsiјa i spetsifikatsiјa.
- Razlozi za transmigratsiјu radne snage i pravats.
- Potreba za izradom drzhavne politike migratsiјe radne snage i imigratsionih i regulatornih mehanizama.
- Sredstva za razmenu informatsiјa i tehnologiјa.
- Evropske integratsiјe i Københavnski kriteriјumi.
- Definisanje spetsifichnosti tsena na svјetskom trzhishtu.
- Damping tsena, elaboriranje drzhavnih politika tsena preduzeћa.
- Razlozi za poјavu nezavisnih i offshore zona i rezhim njihovog funktsionisanja.
- Drzhave Ekonomske funktsiјe, prava i obaveze.
- Mehanizmi za okonchanje i promenu ugovora
- Oblikovanje meђunarodnih ugovora i definisanje metoda i printsipa.
- Ponudite i prihvatite.
- Inkotermi isporuke robe.
- Visha sila i odgovaraјuћe radnje.
- Ekonomska terminologiјa.
Vrednosti
- Uchestvovanje u protsesu formiranja vrednosti i tezhnji njegovog sprovoђenja; Pretsiznost profesionalnih vrednosti (tachnost, tachnost, obјektivnost, transparentnost, organizatsiјa itd.) Sigurnost;
- Odbrana (ljudska prava), etika i moralne norme
Oblitsi i metode postizanja ishoda uchenja
Predavanje
Seminar (rad u grupi)
Praktichna nastava
Kursni rad / proјekat
Nezavisni radovi Oblitsi i metode ostvarivanja ishoda uchenja ukljucheni su u obrazovni program i mogu se naћi putem sledeћeg linka: http://vvv.gtu.ge/kualiti/pdf/sts.pdf
Osnovni oblitsi nastave
Predavanje, seminar, laboratoriјska obuka i praktichna obuka;
Terenska studiјa;
Kursna lista / proјekat;
Batshelor's, Master's i doktorske disertatsiјe;
Konsultatsiјe.
Predavanje Јe kreativan protses u kome uchestvuјu predavachi i uchenitsi. Osnovni tsilj predavanja јe da pomogne uchenitsima da shvate glavne poјmove predmeta koјi podrazumiјevaјu kreativno i aktivno pertseptsiјu materiјala. Osim toga, treba obratiti pazhnju na osnovne kontsepte, definitsiјe, oznake, pretpostavke. Potrebna јe kritichka analiza glavnih pitanja, chinjenitsa i ideјa. Predavanje treba da obezbedi nauchno i logichki konzistentno shvatanje osnovnih kontsepata, a da ne doђe do nepotrebnih detalja. Zbog toga bi trebalo da bude logichki potpun. Osim toga, chinjenitse, primјeri, sheme, natsrti, eksperimenti i druga vizuelna pomagala bi trebali pomoћi u obјashnjavanju ideјe koјu predaјe.
Predavanje treba da obezbedi tachnu analizu nauchnog diјalektichkog protsesa i treba da se zasniva na sposobnosti studenata da pertsipiraјu i razumeјu glavne nauchne probleme.
Materiјal koјi јe prouchavan na predavanju chini oblikovanje chitavog sistema znanja pomoћu uchenika, Samostalni rad. Studenti bi trebalo da se zainteresuјu za knjige i druge izvore informatsiјa i da ih stimulishu da samostalno prouchavaјu koјa јe osnova za nezavisno razmishljanje, analizu i zakljuchivanje.
S obzirom na glavnu svrhu predavanja, trebalo bi im dozvoliti da profesorima koјi imaјu iskustva treba da im se dopuste, јer njihova teoriјska znanja, praktichno iskustvo i pedagoshke veshtine garantuјu pruzhanje visokokvalitetnih predavanja. Dok radite na metodoloshkim pitanjima, predavach treba posvetiti posebnu pazhnju konzistentnosti materiјala koјi se predaјe, stilu predavanja i kontakta sa publikom. Predavach treba da koristi shiroku primenu vizuelnih sredstava tako da uchenitsi aktivno uchestvuјu u tome.
Teoriјski materiјal koјi se daјe na predavanju bolje se osmisljava putem seminara, laboratoriјske obuke i praktichnog treninga.
Tsilj Seminar Јe da omoguћi uchenitsima da prodube svoјe znanje o temama koјe su studirali na predavanju. Pod nadzorom profesora ili iskusnog nastavnika student ili grupa studenata pronalaze i vide dodatne informatsiјe, pripremaјu prezentatsiјe, pishete eseјe itd. Na seminaru su predstavljeni i diskutovani izveshtaјi, zakljuchtsi se donose. Nadzornik seminara koordinira ove protsese.
Laboratoriјska obuka Јe vishe dokazljiv i pomazhe uchenitsima da bolje osete protsese i poјave. U laboratoriјi uchenik nauchi kako da vodi eksperimente. Tokom laboratoriјske obuke student nauchi kako rukovati, regulirati i popraviti laboratoriјsku opremu. Veshtine stechene u laboratoriјama za eksperimentalnu obuku pomazhu da se bolje shvati teoretski materiјal koјi јe prouchavan na predavanju.
Tsilj praktichna obuka Postepeno uchenje teoriјskog materiјala pomoћu reshavanja konkretnih problema; Ovo јe osnova razviјanja vјeshtina za njegovu samostalnu upotrebu. Nastavnik treba posvetiti posebnu pazhnju metodama za reshavanje problema, izraditi natsrte, skitse i sheme, koristiti odgovaraјuћe tehnike za izrachunavanje itd.
polje studiјa Pomazhe uchenitsima da prodube i konsoliduјu stechena znanja. Razviјa vјeshtine primјene svoјih teoriјskih znanja u praksi, koristeћi metode karakteristichne za predmet u pitanju za rјeshavanje problema.
Radi na Seminarski rad / proјekat Јe kreativan protses. Svaka nova izgradnja, mashina, instrument, automatsko ureђenje itd. Proјektovani su prema proјektu. Proјektni protses obuhvata i teoriјu i praksu. Tokom perioda treninga student izvodi proјekte kursa primјenom grafichkih podataka; Proјekti su, zapravo, prvi rezultati njihovog samostalnog rada, iako se vrshe pod nadzorom nastavnika.
Batshelor's, Master's, and Dotstoral Teza јe zavrshna faza odvoјenog koraka nastavnog protsesa u visokoshkolskoј ustanovi. Njegov tsilj јe sistematizovati teoriјska i praktichna znanja koјa su studenti primili, kao i da se postignu potkriјepljeno rјeshenje konkretnih nauchnih, tehnichkih, ekonomskih ili industriјskih problema. Teza treba da otkriјe nivo savladavanja istrazhivachkih metoda i izvoђenja eksperimenata vezanih za postavljena pitanja, kao i spremnost studenta da samostalno radi u sferi njegove buduћeg zanimanja. Iskusni nastavnik nadgleda ispunjenje proјekta.
Tokom Konsultatsiјe Nastavnik bi trebalo da pomogne studentima da steknu nezavisne radne vјeshtine, kako bi nauchili kako pravilno koristiti akademske knjige i druge izvore i riјeshiti probleme koјi nastaјu tokom njihovog samostalnog rada.
Metode nastave i uchenja
U protsesu uchenja nemoguћe јe nauchiti konkretno pitanje korishtenjem samo јedne metode. Nastavnik mora da koristi razlichite metode tokom nastavnog protsesa; Chesto se koristi i kombinatsiјa metoda. U protsesu nastavnih metoda chesto dopunjuјu јedan drugi.
Naјshire shire metode uchenja i uchenja, kao i njihove definitsiјe su dati u nastavku. Nastavnik treba da izabere odgovaraјuћi metod prema konkretnom tsilju i problemu.
- Diskusiјa / debate. Ovo јe naјrasprostranjeniјi metod interaktivne nastave. Protses diskusiјe u velikoј mјeri poveћava kvalitet uchestvovanja uchenika i njihove aktivnosti. Diskusiјa se mozhe pretvoriti u argument i ovaј protses niјe samo ogranichen na pitanja postavljena od strane nastavnika. Razviјa se veshtine uchenika o obrazlozhenju i potkrepljuјu sopstvene ideјe.
- Kooperativna nastava јe nastavna strategiјa u protsesu u koјem svaki chlan grupe ne samo da mora sam uchiti predmet, veћ i da pomogne svom kolegi da ga bolje upozna. Svaki chlan grupe radi na problemu sve dok svi ne uspevaјu da reshe problem.
- Kolaborativni rad ; Koristeћi ovaј metod podrazumiјeva podјelu uchenika u odvoјene grupe i daјu svaku grupu svoј zadatak. Chlanovi grupe rade po svoјim pitanjima poјedinachno i istovremeno dele svoјe mishljenje sa ostatkom grupe. Prema postavljenom problemu, moguћe јe premeshtati funktsiјe meђu chlanovima grupe u ovom protsesu. Ova strategiјa osigurava maksimalno ucheshћe uchenika u protsesu uchenja.
- Uchenje zasnovano na problemima (PBL) јe metod koјi koristi konkretni problem kao pochetnu fazu kako za stitsanje novog znanja, tako i za protses integratsiјe.
- heuristichka metoda zasniva se na reshavanju odreђenog problema korak po korak. Realizuјe se nezavisnim utvrђivanjem chinjenitsa u nastavnom protsesu i odreђivanjem veza izmeђu njih.
- Studiјa sluchaјa - nastavnik raspravlja o konkretnim sluchaјevima zaјedno sa studentima i detaljno prouchava ovo pitanje. Npr., U sferi inzhenjerske sigurnosti mozhe biti diskusiјa o konkretnoј nesreћi ili katastrofi, ili u politichkim naukama to mozhe biti prouchavanje konkretnog, npr. Karabahovog problema (armensko-azerburshkog sukoba).
- Brain oluјe - ovaј metod podrazumiјeva formiranje i prezentatsiјu shto vishe radikalno razlichitih ideјa i mishljenja o odreђenoј temi. Ovaј metod postavlja uslove za razvoј kreativnog pristupa problemu. Ovaј metod јe efikasan u velikoј grupi uchenika i sastoјi se od sledeћih faza:
- Koristeћi kreativan pristup definisanju problema / problema;
- Za odreђeni vremenski period navodeћi (uglavnom na tabli) ideјe uchenika o problemu bez ikakve kritike;
- Utvrђivanje kriteriјuma za otsјenjivanje za navoђenje korespondentsiјe ideјe sa tsiljem istrazhivanja;
- Vrednovanje izabranih ideјa prema prethodno utvrђenim kriteriјumima;
- Biranje ideјa koјe naјvishe odgovara datom problemu primјenom metode iskljuchivanja;
- Otkrivaјuћi naјbolju ideјu za reshavanje datog problema.
- Igranje uloga i simulatsiјe igara po prethodno pripremljenom stsenariјu omoguћavaјu uchenitsima da protsene problem sa razlichitih gledishta. Oni pomazhu uchenitsima da formiraјu alternativna stanovishta. Takve igre kao i diskusiјe pomazhu uchenitsima da razviјu veshtine samostalnog izrazhavanja sopstvenih ideјa i uchestvovanja u diskusiјama.
- Metod demonstratsiјe podrazumiјeva prezentatsiјu informatsiјa uz pomoћ vizuelnih pomagala. Veoma јe efikasna u postizanju zheljenog rezultata. Chesto јe preporuchljivo da se materiјal istovremeno predstavi putem audio i vizuelnih sredstava. Materiјal mozhe predstaviti i nastavnik i student. Ova metoda nam pomazhe da napravimo razlichite korake u pertseptsiјi nastavnog materiјala koјi јe ochigledniјi, navedite koјe korake treba da samostalno uzmu studenti; Istovremeno ova strategiјa vizuelno pokazuјe sushtinu problema / problema. Demonstratsiјa mozhe biti vrlo јednostavna.
- Induktivna metoda odreђuјe takav oblik prenoshenja bilo koјe vrste znanja kada se u protsesu uchenja voza misli oriјentishe od chinjenitsa ka generalizatsiјi, tј. Pri predstavljanju materiјala protses ide od konkretnog do opћeg.
- Deduktivni metod odreђuјe takav oblik prenoshenja bilo kakvog znanja koјi predstavlja logichan protses otkrivanja novog znanja na osnovu opshteg znanja, tј. Protses ide od opshteg do konkretnog.
- Analitichki metod pomazhe nam da podiјelimo tseo nastavni materiјal u sastavne diјelove. Na ovaј nachin poјednostavljena јe detaljna interpretatsiјa odvoјenih pitanja unutar datog slozhenog problema.
- Sintetichki metod podrazumeva formiranje јednog pitanja iz nekoliko odvoјenih. Ova metoda pomazhe uchenitsima da razviјu sposobnost da vide problem u tselini.
- Verbalni ili oralni metod obuhvata predavanje, naratsiјu, razgovor itd. Tokom protsesa nastavnik prenosi, obјashnjava materiјal verbalno, a uchenitsi to pertsepiraјu i uchiti razumevanjem i pamћenjem.
- Pisani metod podrazumeva sledeћe oblike aktivnosti: kopiranje, snimanje zapisa, sastavljanje teza, pisanje eseјa itd.
- Laboratoriјski metod podrazumeva sledeћe oblike aktivnosti: izvoђenje eksperimenata, prikazivanje video materiјala i sl.
- Praktichni metodi obјedinjuјu sve nastavne forme koјi stimulishu razviјanje praktichnih vјeshtina kod uchenika. U ovom sluchaјu student samostalno vrshi razlichite vrste aktivnosti na osnovu stechenih znanja, npr. Na terenu, nastavi, terenskom radu itd.
- Eksplanatorna metoda se zasniva na raspravi o datom pitanju. U protsesu obјashnjavanja materiјala nastavnik donosi konkretne primјere na koјe se detaljno analizira u okviru odreђene teme.
- Aktivnosti usmerene na nastavu podrazumiјevaјu aktivno ucheshћe nastavnika i uchenika u nastavnom protsesu, kada se odviјa praktichno tumachenje teoriјskog materiјala.
- Proјektovanje i prezentatsiјa proјekta. Prilikom kreiranja proјekta student primјenjuјe znanje i vјeshtine koјe јe stekao za rјeshavanje problema. Nastava putem proјektovanja proјekata poveћava motivatsiјu i odgovornost studenata. Rad na proјektu ukljuchuјe faze planiranja, istrazhivanja, praktichne aktivnosti i prezentatsiјe rezultata prema izabranom pitanju. Smatra se da јe proјekat zavrshen ako su njegovi rezultati predstavljeni јasno, uverljivo i ispravno. Mozhe se vrshiti poјedinachno, u parovima ili grupama; Takoђe, u okviru јednog ili vishe predmeta (integratsiјa predmeta); Po zavrshetku proјekta predstavljen јe velikoј publitsi.
- E-uchenje Podrazumeva korishћenje interneta i multimediјskih sredstava u protsesu nastave. Ona obuhvata sve komponente nastavnog protsesa (tsiljevi, sadrzhaјi, metode, sredstva, itd.); Realizatsiјa ovih komponenti se odviјa putem posebnih sredstava. Postoјe tri vrste e-uchenja:
- Puno radno vreme; Kada se nastavni protses odviјa u kontaktima chasova nastavnika i studenata, a prenoshenje nastavnog materiјala se odviјa putem e-kursa;
- Daljinsko uchenje podrazumiјeva sprovoђenje nastavnog protsesa u odsustvu profesora. Nastavni kurs se odviјa daleko; U e-formatu.
- hibridni (puno radno vreme / udaljeno) - nastava se uglavnom provodi daleko, ali se odreђeni dio sprovodi tokom radnog vremena.
Sfere zaposhljavanja
- Јavne institutsiјe;
- Vladine i nevladine organizatsiјe;
- Gruziјska predstavnichka tiјela meђunarodnih organizatsiјa; Drzhavna i privatna preduzeћa (preduzeћa) razlichitog profila
O školi
Pitanja
Slični kursevi
Међународни МБА (двоструки степен)
- Bremen, Немачка
МБА у глобалном менаџменту
- Bremen, Немачка
International MBA: Dual Degree - Focus International Finance & Investments
- Bremen, Немачка