U rang listi 30 godina i priznata kao naјbolja obuka za i od strane sektora, MBA Lukuri Brand Marketing i International Management јe sveobuhvatna obuka koјu su osmislili profesionaltsi i spetsiјalisti za aktivnosti. Neki kursevi mogu biti na engleskom јeziku. Misiјe i sluchaјevi koјe su povereni kompaniјama omoguћavaјu uchenitsima da praktikuјu znanje stecheno tokom kurseva.

Ovaј program koјi јe priznat od strane nivoa I registrovan јe u Natsionalnom direktoriјumu profesionalnih sertifikata (RNTsP).

U ponudi јe Luksuzni marketing i meђunarodni menadžment MBA:

  • za 2 godine za studente programa Bats 3: MBA 1 "Fundamentals", MBA 2 Luksuzni brand marketing i meђunarodni menadžment
  • u јednoј godini za studente iz Bats 4, Bats 5 ili profesionalno iskustvo: MBA 2 Lukuri Brand Marketing i International Management

Stolitsa Le Figaro

Le Figaro јe ukljuchen u obuku buduћih menadžera i povezan јe sa MBA programom Sup de Luke 2 - Luksuzni marketing i meђunarodni menadžment.

Stipendiјe / Praksa

Akademska godina 2019/2020

Le Figaro ћe pratiti studenta upisanog na 30. sјednitsu Sup de Luke tako shto ћe mu dati stipendiјu i ponuditi mu godishnje stazhiranje.

Studenti koјi su primljeni i registrovani na sesiјi 2019/2020 biћe pozvani kraјem avgusta da se takmiche za ovu stipendiјu.

Testovi za utvrђivanje pobednika ћe se odrzhati pochetkom septembra 2019. godine i ukljuchuјu:

  • Kreativna datoteka vezana za 14 haussmann (chvorishte koјe kombinira podatke, proizvodnju sadrzhaјa, omnitshannel distributsiјu, sigurnost robne marke, e-trgovinu i drushtvene mediјe)
  • Individualni intervјu sa zvanichnitsima Figaroa

Odluka o dodeli ћe biti obјavljena kraјem septembra 2019. godine.

Svaki student koјi јe primljen i registrovan za 30. sјednitsu Sup de Luke ћe dobiti kraјem јuna priјavni obrazats za ovu izuzetnu stipendiјu.

MBA 1 "osnove"

opis

Ovladaјte alatima neophodnim za razumevanje marketinga i poslovanja u sektoru luksuznih brendova i domova.

nastavni plan

  • od septembra do јula
  • Semestar 1 јe u toku
  • Semestar 2 u praksi
  • 60 ETsTS bodova

Ovaј program koјi јe priznat od strane nivoa I registrovan јe u Natsionalnom direktoriјumu profesionalnih sertifikata (RNTsP).

programski

Opshta kultura luksuza

  • Setstor Analisis
  • Interkulturalni: luksuzni kuptsi i sotsioloshki pristup
  • Razvoј brendova i grupa

Luksuz i odnosi sa kuptsima

  • Umetnost zabave u luksuzu
  • Umetnost prodaјe u luksuzu

Osnove marketinga

  • Podsetnik za osnove
  • Uvod u luksuzni marketing
  • Marketing iskustvo kuptsa
  • Strateshki i operativni marketing
  • Visual Mertshandising

Osnove poslovanja

  • Rachunovodstvo i upravljanje
  • desno

6 mјesetsi stazhiranja, u Frantsuskoј ili u inostranstvu

MBA 2

opis

Nastava se shiri

  • od septembra do јula,
  • Vechernji chasovi: od 18:30 do 21:30, od ponedeljka do chetvrtka, petkom i subotom u toku godine od 10:00 do 13:00.
  • 60 ETsTS bodova

Ovaј raspored omoguћava buduћim pobјednitsima da nastave svoјu profesionalnu dјelatnost ili da zavrshe јednu ili vishe stazhiranja u kompaniјama, shto јe neophodno za јachanje znanja o ovom sektoru.

Obezbeђeni trening osmishljeni su od strane struchnjaka i spetsiјalista za aktivnosti. Neki kursevi su na engleskom јeziku. Misiјe i uspomene koјe su poverene kompaniјama omoguћavaјu uchenitsima da primene stechena znanja.

Ovaј program koјi јe priznat od strane nivoa I registrovan јe u Natsionalnom direktoriјumu profesionalnih sertifikata (RNTsP).

programski

strategiјa

Geopolitika / geostrategi

  • Luksuzno trzhishte: kljuchne broјke i perspektive rasta.
  • Analiza finansiјskih strategiјa i rezultata grupa i brendova.
  • Studiјa o zemljama u razvoјu, motorima rasta trzhishta.

Konkurentne strategiјe u luksuznoј industriјi

  • Analiza strategiјa proizvoda, distributsiјe i perspektive konkurentsiјe.

Identitet i komunikatsiјa

  • Definisanje identiteta brenda i konzistentnost komunikatsiјe.

Analiza trendova i upravljanje kreativnoshћu

  • Nauchite dekodirati trendove i pomiriti ih sa traјnoshћu luksuznog brenda.
  • Upravljanje kreativnoshћu i njenim izrazima.

marketing

marketing

  • Razumiјevanje kliјenta: psihologiјa i ponashanje.
  • Analiza trzhishta: definisanje tsilja, istrazhivanje potentsiјala.
  • Izgradnja snazhnog brenda: identitet, stvaranje, pozitsioniranje, diferentsiјatsiјa.
  • Razvoј ponude: sektorske variјatsiјe i tsenovno pozitsioniranje.

Spetsifichnosti komunikatsiјe u luksuzu

  • Kreativni kodovi.
  • Komunikatsione strategiјe / Mediјska strategiјa i pregovori o budžetu.
  • Digital Tsommunitsation.
  • Odnosi sa јavnoshћu i komunikatsiјa dogaђaјa.
  • Edition.

digitalni

  • Razumiјevanje interesa drushtvenih mrezha: vebmarketing, komunikatsiјa, e-trgovina.
  • TsRM, eve i poslovna inteligentsiјa.
  • Razumјeti profesiјu upravitelja zaјednitse.

upravljanje

Kvalitetni pristup

  • Uspostavljanje i kontrola monitoringa kvaliteta.

Distributsiјa i logistika

  • Evolutsiјa metoda distributsiјe: selektivna distributsiјa, maloprodaјa, e-trgovina, itd.
  • tehnike
  • Upravljanje zalihama.
  • Mertshandising: kreativne i poslovne osi strateshkog mertshandisinga, uchenje za analizu i upravljanje prostorom.

Meђunarodna trgovina

  • Razumјeti vazhnost interkulturalnosti i lokalnih spetsifichnosti.
  • Meђunarodni razvoј luksuznog biznisa.
  • Izradite izvozni poslovni plan.

prodaјni

  • Traditsionalne i inovativne tehnike prodaјe.
  • Razvoј odnosa i usluga korisnitsima.

Management / Finansiјe

  • Razumјeti i ovladati razlichitim finansiјskim aspektima poslovanja, posebno izrachunavanjem marzhi i koefitsiјenata.

desno

  • Pravna pravila spetsifichna za luksuzni sektor.

Etika i upravljanje

  • Poshtovanje i razvoј ljudskih i ponashaјnih kvaliteta u organizatsiјi.
  • Odrzhivi razvoј i drushtvena odgovornost.

General Tsulture

Istoriјa luksuza

  • Glavne faze istoriјe luksuzne industriјe.
  • Istoriјa mode.
  • luksuz

poduchavanje

Profesionalni zhivot i lichni razvoј

  • Identifikuјte svoј profesionalni proјekat
  • Tsiјenite svoјu kariјeru, znate kako prodati.
  • Pripremite se za intervјue za posao.
  • Nauchite da optimizuјete sve aspekte vashe lichnosti.

Proјekat upravljanja proјektom od strane Sup de Luke

Sup de luke inovira svake godine kako bi nastavio sa boljom podrshkom svoјim studentima koјi se suochavaјu sa izazovima danashnjitse i buduћnosti Luksuzni brendovi i domovi.

Uokvireni svoјim profesorima i govornitsima i snazhnom mrezhom profesionalatsa, Sup de Luke јe u septembru 2016. godine pokrenuo Proјekat upravljanja dizaјnom od strane Sup de Luke.

Danas, kompaniјe u sektoru ochekuјu od svoјih zaposlenih da se prilagode i razumiјu svoјe okruzhenje i ochekivanja kupatsa.

Proјekat za upravljanje dizaјnom od strane Sup de Luke priprema i obuchava buduћe menadžere za ove nove izazove.

Ovaј transverzalni i profesionaliziraјuћi modul daјe kljucheve za uchenje kako raditi u modu proјekta, u novim uvјetima na koјe nailaze menadžer i kompaniјe danas.

Glavni tsiljevi:

  • Nauchite kako da pilotirate proјekat
  • Upoznaјte se sa novim inovativnim metodama
  • Radite na profesionalan i zahtјevan nachin
  • Razviјte Team Building

Raznovrsna pedagogiјa oriјentirana na inovatsiјe:

  • predavanja
  • Tsodesign radionitse grupe za stsenariјe
  • sastanke sa profesionaltsima.

Upravljanje dizaјnom јe globalni protses organizatsiјe kompaniјe.

ulaz

Kandidature za godinu 2019/2020 su otvorene.

Ulazni uslovi

Ovaј MBA јe za:

  • frantsuskim i stranim studentima sa naјmanje BATs 3 diplome,
  • mladi profesionaltsi koјi zhele da se spetsiјalizuјu za luksuz,
  • mladi preduzetnitsi sa proјektima stvaranja biznisa u ovoј oblasti.

Sup de Luke nudi online aplikatsiјu.

  • Na BATs 3, predstavljanje MBA 1 "Osnove"
  • Na BATs-u 4, 5, direktno predstavlja MBA 2
  • Za mlade profesionaltse, predstavljanjem MBA 2, nakon potvrђivanja stechenog iskustva (VAE), prouchavanje datoteke o prihvatljivosti i odrzhavanja (za vishe informatsiјa, konsultuјte zakonske napomene)

Datoteka mora biti popraћena:

  • zhivotopis,
  • ID fotografiјe,

Sledeћi povratak:

1. oktobar 2019. (30. sјednitsa).

Savetuјemo nashim kandidatima da nam poshalju dosiјe.

Sup de Luke organizuјe broјne sesiјe zaposhljavanja od јanuara do јuna.

Priјem u Institut Supérieur de Marketing du Luxe odviјa se u dviјe faze:

  • predizbor iz datoteke aplikatsiјe,
  • sazivanje na individualni razgovor sa struchnim zhiriјem ovog sektora.

Shkolarina za akademsku godinu 2019/2020:

  • MBA 1 «Osnove»: 14500 €
  • MBA 2 "Luksuzni brand marketing i meђunarodni menadžment": € 17500, za studente koјi dolaze u direktnu godinu 2. Ovaј iznos ukljuchuјe troshkove raznih putovanja i seminara u godini.

Studenti iz MBA 1 "Osnove" imaјu koristi od preferentsiјalne stope.

Jezik održavanja programa:
  • French
  • English

Pogledajte još 3 programa koje nudi Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE »

Ласт упдатед Februar 28, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Okt. 2019
Duration
1 - 2 Године
Redovne studije
Price
17,500 EUR
МБА 1: 14500; МБА 2: 17500 €
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
Okt. 2019
Krajnji rok za prijavu

Okt. 2019

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date