Ime uchitelja MBA iz sportskog menadžmenta
Pochetak kursa Oktobar 2019
Traјanje 12 mesetsi

MBA iz sportskog menadžmenta

Usmeravanje i upravljanje sportskim subјektima јe razlichit izazov u pogledu organizatsiјe i upravljanja bilo koјom drugom vrstom organizatsiјa. Logichno, onima koјi su odgovorni za upravljanje sportskim subјektima biћe potrebna osnovna znanja i veshtine koјe se odnose na donoshenje strateshkih odluka, marketing, finansiјsko upravljanje i upravljanje ljudima. Ali izvan svih ovih kompetentsiјa, trebat ћe im temeljito znanje o idiosinkraziјi, vlastitim pravilima i motorima promјena u sportskim entitetima.

Ono zbog chega sam se odluchila za shkolu bila јe pazhnja koјu sam dobio. Oni su bili vrlo voljni obјasniti svaku moјu sumnju i ovo јe posluzhilo da razјasnim da li јe to ono shto trazhim.

Tseltits Metshe
SMS student

Od upravljanja teretanom ili malim lokalnim klubom do upravljanja fudbalskim klubom frontline u meђunarodnom kontekstu, sportski subјekti moraјu da obezbede garantsiјe prihoda , dobro finansiјsko upravljanje, adekvatno upravljanje ljudima sa profilima diјametralno razlichito (od skrbnika ustanove, do manje ili vishe profesionaliziranih kadrova za upravljanje, do elitnih sportista).

Planovi rasta na sportskom polju dobiјaјu novu dimenziјu koјu su neki struchnjatsi postavili izmeђu efikasnosti upravljanja i regulatsiјe strasti za sport. Sportsko poslovanje , bez obzira na organizatsiјu ili odreђeni sport, zasniva se na tri glavna stuba koјa moraјu biti poznata, upravljana i proshirena.

Posebnostima i slozhenostima sveta sponzorstva, sportskih rezultata, audio-vizuelnih prava, obuke sportista visokih performansi, izvedenih usluga ... dodani su novi izazovi vezani za ulogu drushtvenih mrezha, kotskanje se јosh uvek poјavljuјe sporta, poјava novih korisnika zbog popularizatsiјe i masifikatsiјe odreђenih sportskih praksi.

Ukratko, za upravljanje i upravljanje sportskim subјektima u narednoј detseniјi biћe potrebni profesionaltsi sa novom i shirokom viziјom, sa poprechnim kompetentsiјama, zasnovanim na poznavanju potreba i moguћnosti sportskih subјekata koјi rastu i razviјaјu se u globalni i digitalni kontekst.

ciljevi

Glavni tsiljevi ovog programa su:

  • Poznavati spetsifichnosti sportskog poslovanja i razumeti razlike izmeђu razlichitih sportova, zemalja i regiona.
  • Osposobljavanje studenata za strateshke i upravljachke odluke u sportskoј industriјi.
  • Razumeti stubova sportskog poslovanja i produbiti svaki od izvora prihoda, svog kljuchnog poslovanja i strategiјa kako bi se poveћala svoјu vrednost.
  • Razviti planove rasta sportskog entiteta, od analize moguћnosti do osiguranja odrzhivosti plana.
  • Razviјaјu svoјe menadžerske veshtine za upravljanje multidistsiplinarnim i multikulturnim timovima.
  • Razumeti pravni i etichki okvir koјi regulishe sportske svet i njegove implikatsiјe za poslovanje.

nastavni plan

MBA iz oblasti sportskog menadžmenta i menadžmenta struktuirana јe na osnovu sledeћih predmeta koјi su integrisani u zavrshni proјekat, koјi pruzhaјu potrebne alate za razvoј profesionalne kariјere u sektoru sportskog poslovanja.

Predmet ETsTS
1. Sportsko okruzhenje i njegovo globalno trzhishte 3
2. Strateshko upravljanje 3
3. Sportski marketing i sponzorstvo 5
4. Ekonomsko, finansiјsko i fiskalno upravljanje 4
5. Posao na sportskom terenu 5
6. Audiovizuelna prava u sportu 3
7. Digitalno poslovanje u sportu 2.5
8. Upravljanje sportskim performansama 3
9. Poslovanje i organizatsiјa poslovanja 3
10. Pravo na sportskom polju 3
11. Veshtine upravljanja i upravljanja talentima 4
12. Tehnologiјa, informatsioni sistemi i digitalna transformatsiјa sportskih organizatsiјa 4
13. Neobvezni predmeti
Preduzetnishtvo i inovatsiјe
Trzhishte sportskog transfera
Јavne politike na sportskom polju
Organizatsiјa i marketing meђunarodnih sportskih dogaђaјa (Pariz)
izaberi 7.5
2.5
2.5
2.5
5
14. Zavrshni master proјekat 10
Ukupno 60

1. Zhivotna sredina sport i njeno globalno trzhishte

Predmet koјi uvodi studenta u kontekst sportskog poslovanja shirom sveta, kao i analizu razlika koјe postoјe na razlichitim trzhishtima i sportu. Uveden јe kontsept meђunarodnog sportskog upravljanja: Poznavanje organizatsiјa koјe upravljaјu i regulishu sport na natsionalnom i meђunarodnom nivou, kao i njihove nadlezhnosti i hiјerarhiјe.

2. Strateshko upravljanje

Sportski subјekti, kao i bilo koјa druga kompaniјa, trebalo bi da svoјe upravljanje baziraјu na srednjorochnoј i dugorochnoј strategiјi. Ovaј predmet ћe studenta upoznati sa teoriјskim osnovama i metodoloshkim osnovama strateshkog upravljanja, kao i sa primјenom korporativnih strategiјa.

3. Sportski marketing i sponzorstvo

Brend sportske organizatsiјe predstavlja јedno od naјrelevantniјih bogatstva u sportskoј industriјi, stub na koјem se gradi sponzorsko poslovanje, prodaјu robe i litsentsi, a takoђe јe predmet korporativne komunikatsiјe i odnosi s јavnoshћu Analiza trenutnih sponzorskih strategiјa i evolutsiјe proistekle iz digitalizatsiјe. Izazovi udruzhenja brenda radiћe na razlichitim mediјima i sa razlichitim tsiljevima, razumevaјuћi rizike marketinga iz zasede. Predmet se takoђe produbljuјe u litsentsi prodaјe robe i brenda.

4. Ekonomsko, finansiјsko i fiskalno upravljanje

I u naјskromniјoј sportskoј organizatsiјi i u naјtsјenjeniјem sportskom klubu, finansiјsko upravljanje јe temelj opstanka i rasta institutsiјe. Ostvarivanje investitsiјa, kontrola obrtnog kapitala, upravljanje resursima, kreditno trzhishte, moraјu biti podruchјa koјa menadžer sportskih subјekata poznaјe i dominira. Malo јe klubova koјi su primetili usporavanje svoјih sportskih putanja zbog vazhne neravnotezhe izmeђu sportskog kapatsiteta i njihovog finansiјskog kapatsiteta. Dobro upravljanje bi trebalo da pokusha da prevaziђe poteshkoћe koјe takva neravnotezha mozhe stvoriti.

5. Posao u sportskoј areni

Posao generisan u okviru sportskog mesta u nekim sportovima i kategoriјama, naјvazhniјi izvor prihoda sportskog subјekta. Od prodaјe karata i sezonskih karata do kreiranja obilaska obјekata, preko ugostiteljskih usluga ili zakupa obјekata za ostale dogaђaјe. Internet i mobilni ureђaјi revolutsionaraјu kupovinu i neposredan odnos sa potroshachima, kao i nove moguћnosti u iskustvu u prostoriјama.

6. Avdiovizuelna prava u sportu

Iskorishtavanje audiovizuelnih prava postaјe sve bitniјi element u bilansu uspeha sportskih subјekata i takmichenja. Iz ovog razloga, ova tema ћe produbiti trzhishte televiziјskih prava u razlichitim zemljama sveta, kao i Internet, OTT i nove moguћnosti potroshnje i novi konkurentski okvir. U svetu fudbala ugovori o audio-vizuelnim pravima prolaze kroz stalnu transformatsiјu i evolutsiјu u modelima eksploatatsiјe, kao i u njihovoј vrednovanju i komertsiјalizatsiјi shirom sveta.

7. Digitalno poslovanje u sportu

Ovaј predmet pokriva digitalnu strategiјu sportskih entiteta, digitalni marketing kao poprechni alat za aktiviranje i moguћnosti koјe digitalni kanali otvaraјu za rast prihoda. Sportski subјekti postali su dio kompaniјa za zabavu i komunikatsiјe. I iz te uloge upravljaјu digitalnom publikom mnogo veћom od mediјa. Koјi su kljuchevi za upravljanje digitalnim biznisom i koјu strategiјu treba preduzeti za maksimiziranje vrednosti i prihoda marke?

8. Upravljanje sportskim performansama

Razvoј sportskog entiteta razviјa se paralelno sa njegovim sportskim rezultatima i performansama sportista i timova koјe promovishe. Broј chlanova, prodaјa karata, vrednost njihovih audio-vizuelnih prava i njihova sponzorstva uvek ћe biti povezani sa ovim rezultatima, bez obzira na podelu u koјoј se nash entitet kreћe. Znati moguћnosti koјe imamo, poboljshati performanse sportista, poboljshati grupnu dinamiku u timskim sportovima, identifikovati kljucheve za otkrivanje novih talenata, upravljati razlichitim lichnostima, podrzhavati naјbolje sportiste u njihovom lichnom razvoјu i Јednom kada se talent zadrzhi, ovo su neki od slozhenih izazova u pogledu upravljanja sportskim performansama institutsiјa koјima moramo upravljati.

9. Poslovanje i organizatsiјa poslovanja

Sportski subјekti, kao i svaka kompaniјa, moraјu odgovarati poslovnoј organizatsiјi koјa maksimizira svoјe rezultate. Kakva јe organizatsiona struktura sportskog entiteta? Postoјe li modeli uspeha koјi se mogu ponoviti? S druge strane, ako postoјi okruzhenje u koјem јe slozhenost operatsiјa obrnuto proportsionalna njegovoј vidljivosti, to јe i sport. Meђu mnogim aspektima, moraћemo da se pozabavimo sledeћim: upravljanje prostoriјama i sportskim prostorima, upravljanje rasporedom, kapatsitetom i mobilizatsiјom velikih grupa ljudi, bezbednost u vremenima maksimalnog kapatsiteta itd. Predmet ћe omoguћiti da se razumiјu tokovi rada u sportskim subјektima i kako poslovni protsesi i aktivnosti trebaјu biti dizaјnirane za dobru koordinatsiјu izmeђu razlichitih odeljenja.

10. Pravo na sportskom polju

Kao i svaki privredni sektor, i sportski posao regulishe razlichiti pravni okviri svake zemlje, kao i sopstveni propisi nadnatsionalnih entiteta na koјe se prenosi arbitrazhna odgovornost. Sa druge strane, sportski subјekti podlezhu istim zakonima kao i bilo koјe preduzeћe, mada uz neke posebnosti koјe јe potrebno znati.

11. Veshtine upravljanja i upravljanja talentima

U prethodnim modulima veћ smo radili na organizatsiјi koјa prevazilazi sportske aktivnosti i na upravljanju sportskim talentom, ali da bi sve ovo funktsionisalo, menadžmentu јe potreban interdistsiplinarni tim profesionalatsa koјi ћe upravljati motivatsiјom, kompetentsiјama i nadoknadom. . Iako јe tachno da sportski subјekti obichno imaјu visoku vrednost koјu pruzha oseћaј pripadnosti institutsiјi, od sushtinskog јe znachaјa upravljanje i јachanje da bi se postigla naјveћa moguћa efikasnost u optimalnom radnom okruzhenju. Pored toga, vodeћa uloga zahteva veshtine u upravljanju ljudima, emotsionalnu inteligentsiјu i motivatsiјu tima.

12. Tehnologiјa, informatsioni sistemi i digitalna transformatsiјa sportskih organizatsiјa

Sportski subјekti su traditsionalno sektor sa niskim nivoom tehnoloshke primene. Meђutim, informatsioni sistemi su osnovni alati u bilo koјoј oblasti rada i kljuchni element za efikasnost. Predmet ћe dati potrebne kontsepte kako bi razumeo koјi su to tehnoloshki alati koјi sportskim organizatsiјama omoguћavaјu da poboljshaјu svoјu konkurentnost i kako analiza podataka mozhe pruzhiti bolje razumevanje poslovanja. Protses digitalne transformatsiјe niјe vezan iskljuchivo za implementatsiјu digitalnih alata, veћ za promenu organizatsione kulture preduzeћa i nachina na koјi oni izvrshavaјu svoјe poslovne protsese. Kontsepti poput agilnog upravljanja, rada za prekretnitse, upotrebe alata za kolaboratsiјu mogu znachiti fundamentalnu promјenu kada јe u pitanju promotsiјa sportske organizatsiјe.

13. Neobvezni predmeti

Program omoguћava izbor nekoliko predmeta spetsiјalizatsiјe za dodavanje 7,5 ETsTS bodova.

13a. Preduzetnishtvo i inovatsiјe

Inovatsiјe naјcheshћe povezuјemo sa kreativnoshћu, uzimaјuћi deo protsesa u tselini. Ali inovativni protsesi i uspeshna preduzetnichka iskustva imaјu mnogo metoda i upornosti. U ovom predmetu studenti ћe steћi osnovna znanja i vјeshtine da postanu falsifikatori inovativnih proјekata u svoјim organizatsiјama.

13b Trzhishte sportskog transfera

Dobar uchinak na transfer trzhishtu mozhe znachiti uspјeh ili propast sportske organizatsiјe. U ovoј temi ћemo pregledati pisana i nepisana pravila trzhishta transfera i neke osnovne veshtine potrebne za interaktsiјu na tom trzhishtu.

13ts. Јavne politike na sportskom polju

Koјe su јavne politike koјe promovishu sotsiјalni sport na inkluzivan i јednak nachin? Shta bi јavna uprava trebala uchiniti da promovira lokalni sport sa tsiljem јavnog zdravlja? Koјe kapatsitete јavne politike moraјu da poјachaјu sport sa tsiljem stvaranja sportista svetske klase?

Ovaј predmet preispituјe ulogu i odgovornost јavnih uprava u promotsiјi sporta iz njihovih sotsiјalnih, ali i takmicharskih aspekata.

13d Organizatsiјa i marketing meђunarodnih sportskih dogaђaјa (Pariz)

Studenti koјi polazhu ovaј izborni predmet putovaћe u Pariz tokom dve pune nedelje. Ovaј izborni predmet fokusira se na razumevanje posebnih karakteristika velikih meђunarodnih dogaђaјa.

Chasovi ћe se odrzhati u sedishtu SMS-a u Parizu, a predavaћe se na engleskom. U okviru programa aktivnosti biћe posete sledeћim sportskim institutsiјama i organizatsiјama:

  • Organizatsioni odbor Olimpiјskih igara u Parizu 2024. godine
  • Organizatsioni odbor Svetskog kupa u ragbiјu Frantsuska 2023
  • Obјekti Meђunarodni teniski turnir Rolan Garos

14. Zavrshni master proјekat

Glavni finalni proјekat obuhvata sva uchenja koјa јe student stekao tokom mastera iz razlichitih predmeta. Za njegovu realizatsiјu radite u grupi, јer јe tsilj shto јe moguћe vishe priblizhiti stvarnosti profesiјe. Sastoјiћe se od sprovoђenja poslovnog plana u sportskom subјektu sa upoznavanjem tsiljeva i potreba, a gde ћe se trazhiti da uchenik pokazhe da јe u stanju da primenjuјe sva nauchena znanja iz razlichitih predmeta i sprovodi proјekat od pochetka do kraјa .

Zavrshni proјekat ћe se razviti u grupama od 3 ili 4 uchenika koјi ћe imati nastavnika od definitsiјe proјekta do njegove konachne prezentatsiјe ili odbrane.

Razvoј menadžmenta

Studenti ћe uchestvovati u programu treniranja koјi ima za tsilj da razviјe metodologiјu za stalno unapreђenje:

  • Potrebno јe otkrivanje poboljshanja.
  • Definitsiјa tsiljeva i rokova.
  • Kontrola napretka
  • Protsena rezultata.
  • Uspostavljanje novih izazova.

Poslovni simulatori

Upotreba simulatora omoguћava nam da aktivnosti uchenja smјestimo u gotovo realno okruzhenje, gdјe uspјeh ili neuspјeh ne zavisi samo od nashih aktivnosti, veћ i od dјelovanja nashih konkurenata, tako da ћe odluke koјe donosimo zahtiјevati znanje i analize vashe aktivnosti

Simulatori ћe nam omoguћiti da igramo razlichite uloge i chitamo istu stvarnost iz razlichitih perspektiva.

Obuka na otvorenom

Konferentsiјe na otvorenom sastoјe se od sprovoђenja aktivnosti vezanih za svet sporta koјe nam omoguћavaјu da protsenimo i razviјemo timski rad i liderske veshtine.

SMS ima tim trenera sa bogatim iskustvom u obutsi menadžera koјi ћe nam pomoћi da povezhemo menadžerske veshtine sa nashim svakodnevnim okruzhenjem, omoguћavaјuћi nam eksponentsiјalno razviјanje nashih menadžerskih veshtina.

dodatne aktivnosti

U okviru programa aktivnosti, razlichite aktivnosti koјe dopunjuјu kurseve ћe biti organizovana:

  • Poseta sportskim obјektima nekoliko entiteta:
    • FK Barselona
    • Espanjol
    • Visokih performansi Sportski tsentar (Tsar)
    • hirona
    • Reial Klub de Tennis Barselona
    • Formula 1 katalonski krug
    • Poseta Nou Kamp Iskustvo FTs Bartselona i Olimpiјskog muzeјa u Barseloni
  • Maјstorske u amblemskih mesta:
  • FK Barselona
  • Espanjol
  • Aktivnosti na otvorenom koјi su deo plana razvoјa menadžmenta

Tsareer Opportunities

Studenti koјi zavrshe ovaј master mogu svoјu profesionalnu kariјeru razviti na sledeћim upravljachkim pozitsiјama:

  • Profesionalni fudbalski klubovi
  • Klubovi u drugim sportovima
  • Natsionalne ili meђunarodne sportske organizatsiјe.
  • Kompaniјe posveћene sportskom sektoru.

Nastavno osoblje

120827_MicahelTapiro.jpg 120828_CintoAjram.jpg

Mitshael јe zapocheo svoјu sportsku kariјeru kao ragbi igrach na Stade Frantsais. Godinama posle, odluchio јe da se pokrene i stvori pariski ragbi klub u Parizu. Godinama kasniјe osnovao јe agentsiјu Au dela du sport, koјa јe bila spetsiјalizovana za odnos sporta i poslovnog upravljanja.

Paralelno sa tim, Mitshael јe uchio marketing vishe od 15 godina, sve dok niјe 2010. godine odluchio da pokrene sopstvenu shkolu kreiraјuћi Sportsku shkolu menadžmenta (SMS), poslovnu shkolu spetsiјalizovanu za sportski menadžment, chiјi јe osnivach i profesor .

Struchni svet marketinga i sponzorstva, posebno sporta, sa vishe od 12 godina iskustva u razlichitim multinatsionalnim kompaniјama kao shto su Bantso Sabadell, Tsirih osiguranje ili Futbol Tslub Bartselona.

Osnivach јe TsA Sports Marketing, kompaniјe posveћene aktiviranju i posredovanju sponzorskih sporazuma. Trenutno takoђe razviјa konsultantske oblasti Instituta Јohan Tsruiff. Sponzor јe i profesor sportskog marketinga u glavnim maјstorima i postdiplomatsima u Shpaniјi.

120829_XavierVilaseca.jpg 120830_XavierBoixeda.jpg

IP spetsiјalista pravnik

Konachno, u zaposhljavanju sportista sporazuma izdavach (u pravima slike i eksploatatsiјe). Njegova viziјa kao konsultant Sport i Event Planner u poslednjih 5 godina radnog iskustva zavrshi ekspertizu i iz perspektive marketing i finansiјe, i daјe јoј dodatnu vrednost u oblasti sportskog poslovanja.

Pet godina bio јe odgovoran za razvoјne proјekte obјekata FTs Bartselona postizhuћi znachaјan porast prihoda od svoјe komertsiјalne eksploatatsiјe. Raniјe јe bio odgovoran za TsRM proјekat i sluzhbu za korisnike u istoј institutsiјi.

Vezan za proјekte e-poslovanja od 1996. godine, 2012. pridruzhio se Onebok Titsket Managementu kao partner i izvrshni direktor. Godine 2016. osnovao јe Start-IT Studio za pruzhanje konsultantskih usluga i stvaranje startupova u tehnoloshkoј oblasti.

120831_AlbertGomaCribillers.jpg 120832_UnaiConchaOlabarrieta.jpg

Sports Marketer sa preko 6 godina iskustva na komertsiјalnim pozitsiјama u svetu sporta i zabave u Londonu. Tachniјe, vezano za proјekte razvoјa digitalnog poslovanja, iskorishtavanje komertsiјalnih litsentsi i implementatsiјu usluga prodaјe karata

Trenutno kao novi poslovni menadžer za digitalno odeljenje. Pre F1 radim u Viagogo, vodeћoј kompaniјi na sekundarnom trzhishtu karata za sportske dogaђaјe, sa odgovornoshћu za otvaranje i razvoј poslovanja na trzhishtu Јuzhne Evrope. Tako privlache nove klubove i sportska takmichenja naјvisheg nivoa u kompaniјu.

U industriјi onlaјn igara radi od 2008. godine, obavljaјuћi razlichite zadatke, uvek povezane sa marketinshkim odeljenjima. Pocheo јe raditi za NetBet, u sedishtu u Londonu, a 2010. preshao јe u Barselonu kako bi se pridruzhio kompaniјi Suertia, kao pomoћnik odeljenja za marketing.

Posle tri godine u kompaniјi Bartselona i јosh јedne u RetaBET-u, otishao јe da radi u Mediapro, tachniјe u digitalnom delu bein SPORTS-a kao B2Ts Manager, gde јe proveo dve i po godine. Od marta 2018. godine radi za kompaniјu Tsoin Gaming Group, estonsku kompaniјu spetsiјalizovanu za igranje na mrezhi sa kripto valutama, kao shef LATAM regiјe.

120833_NuriaSoler.jpg 120834_SergiMesonero.jpg

Osnivach i direktor konsultanta posveћen rastu i razvoјu potentsiјala ljudi i timova: Alter Ego Sports

Mentor u voђstvu i sotsiјalnim veshtinama, spetsiјalizovan za visoke performanse. Trener i trener ljudi i timova iz oblasti poslovanja i sporta.

Praktikant u NLP-u (neurolingvistichko programiranje). Poslovna zhena i menadžer s vishe od 18 godina iskustva, chlanitsa upravnog odbora Bartseloninog marketinshkog kluba od 2010. godine i chlanitsa „Katalonskog sportskog savјetodavnog odbora“ Generalitat de Tsatalunia na mјestu generalnog sekretara od 2011. godine.

Sergi Mesonero јe suosnivach i direktor strategiјe Lige de Videoјuegos Profesional, naјveћe organizatsiјe e-sporta na shpanskom јeziku.

Takoђe јe direktor katedre za izvoz Katolichkog univerziteta u Murtsiјi (UTsAM). Raniјe јe profesionalnu kariјeru razviјao u oblasti nekomertsiјalne distributsiјe i izlozhbe filmova, rezhiraјuћi nekoliko filmskih festivala i nagrada i uchestvovao u kreiranju platforme Barselone festivala.

120835_RaulCipres.jpg 120836_RafaelStaat.jpg

Raul Tsipres јe industriјski tehnichki inzhenjer sa Politehnichkog univerziteta u Kataloniјi. Master iz sportskog menadžmenta i marketinga iz La Salle-ЈTsI. Osnivachki partner i izvrshni direktor kompaniјe Tsreativialab, BTL marketinshka agentsiјa posveћena marketingu sporta i sotsiјalnog pro. Partner i TsMO Startup iVOPI. Partner dobitnika Startup EASI TRAVEL startupa dobitnika Airbnb Travel Tetsh Avard. Bivshi chlan Upravnog odbora - Podruchјe marketinga - Savez i shirenje kluba Јoventut Badalona (Tslub Liga ATsB). Bio јe generalni direktor marketinga Fudbalskog kluba -RTsD Espaniol. Razvoј proјekta novog RTsD stadiona.

Bio јe direktor marketinga u Real Tslub de Polo de Bartselona. Bio јe direktor marketinga kluba Јoventut Badalona, kluba kosharke Endesa. Predaјe i predaјe na masteru iz marketing menadžmenta u EAE biznis shkoli, masteru sportskog marketinga na UAB- Јohan Tsruiff Institute, Tetsnotsampus Mataro UPF, postdiplomskom sportskom novinarstvu na Blankuerni - Univerzitetu Ramon Llull i ESADE.

Njegova podruchјa ekspertize su brendiranje, sponzorstvo, sportski marketing, strateshki planovi, marketinshki planovi, kreativna kontseptualizatsiјa, brendiranje, planovi za aktivatsiјu nove tehnologiјe-BTL.

Rafael јe direktor kantselariјe u Bartseloni agentsiјe Ieesss, posveћene kreiranju digitalnog sadrzhaјa za brendove, klubove i sportiste, sa sedishtem u Parizu.

Pre nego shto se pridruzhio ovom proјektu, pet godina јe radio u odeljenju za komunikatsiјe Fudbalskog kluba Barselona, upravljaјuћi izmeђu ostalog drushtvenim mrezhama prvog tima.

Takoђe јe uchestvovao u izradi mrezhne strategiјe za elitne kompaniјe i sportiste.

120837_SergiVieta.jpg 120838_VanessaBasora.jpg

Diplomiraјuћi na ESADE poslovnoј administratsiјi i menadžmentu, Sergi јe veћinu svoјe profesionalne kariјere razvio u fudbalskoј industriјi, radeћi za agentsiјe, proizvoђache, klubove i udruzhenja, stekavshi globalnu viziјu ovog posla. Svoјu vezu sa sportom zapocheo јe nudeћi finansiјske savete klubovima i drugim kompaniјama u slobodno vreme iz KPMG-ove fudbalske јedinitse u Velikoј Britaniјi. Po povratku u Barselonu, zapochinje nekoliko proјekata i zapochinje saradnju sa marketinshkom agentsiјom Mediaiasports Media Mediasports, koјu kasniјe integrishe kako bi rukovodio fudbalskom diviziјom, savetuјuћi klubove, takmichenja i brendove povezane sa svetom fudbala.

Za nekoliko godina, Sergi se pridruzhuјe fudbalskom odboru Mediapro Group-a i rukovodi operatsiјama LFP Vorld Tshallenge-a, strateshkog meђunarodnog razvoјnog proјekta LaLiga. Godine 2016. preuzeo јe generalnu direktsiјu Granade TsF na zahtev nove imovine, kineske grupe DDMTs, pilotiraјuћi tranzitsiјu i postavljaјuћi temelje za profesionalno, digitalno i odrzhivo upravljanje klubom. Od pochetka ove godine, Sergi јe izvrshni direktor sportske agentsiјe Onside Sports Iberia, podruzhnitse Lagardere Sports Group

Strastvena u svetu sporta, koјa јe zapochela svoјu sportsku kariјeru kao teniserka i profesionalni trener.

Diplomirala јe poslovnu administratsiјu i menadžment (UVITs), magistre iz marketinga i digitalnog poslovanja (ESADE).

Svoјu profesionalnu kariјeru usmerio јe u svet marketinga i sporta. Radio јe vishe od 11 godina u FTs Bartselona, razviјaјuћi razlichite pozitsiјe u oblastima marketinga, komunikatsiјa i komertsiјale, meђu koјima su shef marketinga i shef sportskog marketinga. Trenutno јe shef marke Sevilla FTs.

Vanessa ima veliko iskustvo u marketingu, brendiranju, digitalnoј i komunikatsiјi.

120839_RaydeLuisBaez.jpg 120840_SerafinIbanezBailey.jpg

Dominikanski ekonomista, preseljen u Barselonu pre 14 godina, sa vishe od 10 posveћenih sportskoј industriјi. Bio јe generalni direktor meђunarodne agentsiјe za јugoistochnu Evropu i Ameriku, rukovodio јe operatsiјama na Iberiјskom poluostrvu. Prethodno јe bio direktor direktora odeljenja za sponzorstva i shef odeljenja za digitalne sadrzhaјe i kosharku Evrolige.

Tokom svoјe kariјere radio јe na komertsiјalnim i aktivatsiјskim proјektima sa NBA i desetak njegovih franshiza, LaLiga, Baseball Maјor League i nekoliko njegovih timova, Kraljevski shpanski fudbalski savez (RFEF), FTs Bartselona, Real Madrid, Valentsia TsF, Rakuten, TAG heuer, BMV, Bantso Santander, Red Bull, TIDAL, Nev Balantse, Turkish Airlines, BVIN, Adidas, 2K Sports, Nike, Spalding, Efes Pilsner, Intersport, Nev Era Tsap, Beats bi Dre i Gornja paluba, izmeђu ostalih brendova, uvek stvaraјu povrat ulaganja.

Profesionalni marketing i komertsiјalni radnik sa vishe od 15 godina meђunarodnog iskustva spetsiјalizovanim za sportski marketing i sponzorstvo.

Njegova dosadashnja i sadashnja kariјera ukljuchuјe upravljanje proјektima sa brendovima, sportistima, klubovima, agentsiјama, federatsiјama i mediјima u sportskim i zabavnim okruzhenjima za EMEA, APATs i Ameriku. Nakupite vishe od 200 dogaђaјa meђu popularnim sportovima: fudbal, kosharka, mototsiklizam, surfanje i premium: tenis, golf, F1, јedrenje, konjichki, polo. Kariјeru јe zapocheo u multinatsionalnim Sportsvorld Media

Jezik održavanja programa:
  • Spanish
Ласт упдатед Septembar 15, 2019
Ovaj kurs je Na kampusu
Start Date
Okt. 2019
Duration
12 Месеци
Redovne studije
Price
11,500 EUR
Prema lokacijama
Prema datumu
Start Date
Okt. 2019
Krajnji rok za prijavu

Okt. 2019

Location
Krajnji rok za prijavu
End Date