MBA u marketingu

Opšte

Opis programa

O tome

Koledž za poslovne administratsiјe na Al Falah University u Dubaiјu ima za tsilj da postane konkurentan koledž i meђunarodno priznat za svoјe nadlezhne edukativne, konsultantske i istrazhivachke usluge. Koledž pruzha studentima viziјu i praktichne alate kako bi im omoguћili da postanu istaknuti lideri u poslovanju, menadžmentu, ljudskim resursima, rachunovodstvu i marketingu; neki na dodiplomskim studiјama i drugi na nivou diplomtsa. Studenti se neguјu intenzivnim temama kako u teoriјskim tako i na primenjenim aspektima relevantnih kurseva u svom spetsiјalizovanom studiјskom programu. Na nivou diplomtsa, studenti su osigurani tako shto su izlozheni nastavi na naprednom nivou kako bi ih razlikovali meђu ostalim u njihovim spetsiјalizama.

Koledž oruzhјe uchenika ostvari viziјom i praktichnim alatima koјi im omoguћavaјu da budu privilegovani u kadrovskoј distsiplini. Studenti imaјu јaku osnovu u teoriјskim i primenjenim aspektima marketinga i drugih relevantnih kurseva.

Program priprema studente za njihove uloge kao potentsiјalni stariјi rukovodiotsi istovremeno postizhuћi trenutno poboljshanje menadžerskih performansi. Buduћi da јe praktichne prirode, teoriјa јe povezana sa praksom pruzhanja „boljih reshenja“ za poslovne probleme i moguћnosti.

Predlozheni magistar poslovne administratsiјe (MBA) strukturiran јe tako da generishe maturante koјi ћe otkriti voђstvo, veshtu primenu poslovnih printsipa i savesno razumevanje utitsaјa poslovanja na drushtvo i zhivotnu sredinu.

MBA program јe dizaјniran da razviјe strateshke, ponashanje i tehnichke kompetentsiјe koјe omoguћavaјu poјedintsima da budu vrhunski izvoђachi u poslovnom okruzhenju. Program se fokusira na pruzhanje obrazovnih iskustava koјa pripremaјu uchenike da se efikasno angazhuјu na problemima na preseku poslovanja i drushtva, kao shto su etichke poslovne prakse, globalizatsiјa i tehnoloshke promene.

Pre-MBA kursevi

Ochekuјe se da kandidati za MBA program imaјu odgovaraјuћe iskustvo sa dokazanom struchnom spremom u matematitsi, ekonomiјi i razlichitim poslovnim oblastima. Potentsiјalni MBA studenti koјi nemaјu struchnost u potrebnim osnovnim oblastima mogu se upisati kao pred-MBA studenti dok zavrshavaјu neophodne kurseve osnovnih predmeta.

Kurs br.

Naslov kursa

Preduslov

Tsr

0501501

Printsip menadžmenta

Niјedan

-

0502501

Printsip rachunovodstva

Niјedan

-

0509501

Printsip ekonomiјe

Niјedan

-

0504501

Printsip marketinga

Niјedan

-

0509502

Printsip statistike

Niјedan

-

MBA program ima chetiri kontsentratsiјe:

  1. Poslovna administratsiјa
  2. Upravljanje ljudskim resursima
  3. Marketing
  4. Rachunovodstvo

Tsiljevi

  • Verbalna i pisana komunikatsiјa: ekspresno uverenje, presude i istragu artikulativno, utitsaјno i efikasno, iskorishћavaјuћi razlichite pristupe i metode ukljuchuјuћi prezentatsiјe u odreђenom vremenskom ogranichenju i ochigledne i kratke informatsiјe i poslovne tekstove.
  • Sposobnost upravljanja i saradnje: povezhite se u timskim aktivnostima i tezhite ka ostvarenju opshteg tsilja. Prepoznaјte snage i slabosti drugih i ukljuchite ih u postizanje zatsrtanih tsiljeva.
  • Osnove poslovnog znanja: proshirite skupove veshtina kako biste ukljuchili glavne kontsepte i multi-spetsiјalizovane metode za donoshenje poslovnih odluka, ukljuchuјuћi rachunovodstvo glavnih poslovnih veshtina, finansiјe, marketing, menadžment, operatsiјe, upravljanje ljudskim resursima i tehnologiјu.
  • Kvantitativne i kvalitativne veshtine: primenjuјu kvantitativne i kvalitativne metode da temeljno i metodichno predstavljaјu, protsene, analiziraјu poslovne situatsiјe i probleme, tumache rezultate i preporuchuјu znachaјna reshenja.
  • Etichka oriјentatsiјa: Protsiјeniti i identifikovati uslove etichkih i moralnih problema i briga, razumiјevanje odgovaraјuћih printsipa ljudskog ponashanja, efekata razlichitih ponashanja na druge i etichkih kodova i standarda, u razviјanju lichnih printsipa i vriјednosti za rјeshavanje takvih pitanja i situatsiјa.


Tsiljevi

  • Studenti ћe iskazati veshtinu za komunikatsiјu u grupnim podeshavanjima, komentarisanje, postavljanje pitanja i na drugi nachin pravilno ucheshћe u zvanichnim i neformalnim diskusiјama.
  • Diplomanti ћe demonstrirati ispravne grupne metodologiјe za voђenje timskog zadatka koјi rezultira efikasnim performansama.
  • Diplomanti ћe analizirati neproduktivne poslovne rezultate koјi su rezultat loshe integrisanih poslovnih protsesa.
  • Diplomanti ћe formulisati zdrave predloge za unapreђenje integrisanih poslovnih protsesa.
  • Diplomirani ћe primiјeniti sistematski metod za rјeshavanje poslovnih problema.
  • Diplomanti ћe protseniti finansiјske izveshtaјe i dokumenta u prilog poslovnim odlukama.
  • Studenti ћe koristiti odgovaraјuћe metodologiјe za prikupljanje i analizu podataka relevantnih za odluchivanje u menadžmentu.
  • Studenti ћe demonstrirati sposobnost sposobnim da razumeјu analitichke rezultate.

Ishodi uchenja programa

Nakon uspјeshnog zavrshetka ovog programa, diplomirani ћe biti u stanju da:

Znanje

  • PLO 1- Demonstrirati veshtine komunikatsiјe usmeno i pismeno generalnoј i spetsiјalizovanoј publitsi koristeћi mediјe i IT alate.
  • PLO 2- Opishite osnovne poslovne distsipline ljudi, ekonomiјe, prodaјe i menadžerske pertseptsiјe kljuchne za administrativne organizatsiјe u slozhenom okruzhenju.
  • PLO 3 - Protsiјenite upravljachke moguћnosti organizatsiјe i donoshenje odluka na taktichkoј i operativnoј visini.
  • PLO 4- Protseniti i razviti marketinshke metode dizaјnirane da sluzhe poslovanju poslovnim i industriјskim marketinshkim strukturama.

Veshtine

  • PLO 5- Analiziraјte podatke koristeћi razlichite statistichke pristupe i tehnike reshavanja problema.
  • PLO 6- Primenite metodoloshka istrazhivanja u kritichnim i nepravilnim situatsiјama administratsiјe koјa zahtevaјu nova reshenja.
  • PLO 7 - Protsiјeniti i realizirati praktichne strategiјe za razlichite organizatsiјe na meђunarodnom i natsionalnom nivou.
  • PLO 8-Otsenite razlichite kontsepte, vrste i metodologiјe i njihov utitsaј na promenu poslovnog okruzhenja.
  • PLO 9 - Primenite savremene strategiјe u poslovnom stsenariјu koјe se bave odreђenim organizatsionim izazovom i / ili upravljanjem promenama.

Autonomiјa

  • PLO 10- Praksa nezavisnost na radnom i studiјskom okviru kako bi obјasnili probleme i dizaјnirali pionirska rјeshenja.

Uloga u kontekstu

  • PLO 11 - Ilustriraјte efikasne uloge kao chlana tima i menadžera u korishtenju resursa organizatsiјe za ostvarivanje poslovnih i strateshkih tsiljeva.

Lichni razvoј

  • PLO 12-Otsenite slozhenost moralnih, obrazovnih i predlozhaјa zaјednitse u poslovnoј praksi organizatsiјe.
  • PLO 13 - Prikazuјe visok nivo radoznalosti i talenta da samostalno stekne nova znanja za lichni i profesionalni razvoј.
Poslednji put ažurirano Septembar 2019

O školi

Al Falah University is located in the heart of the Emirate of Dubai and is determined to become one of the nation's leading institutions of higher education. Our University offers a teaching and learn ... Pročitajte više

Al Falah University is located in the heart of the Emirate of Dubai and is determined to become one of the nation's leading institutions of higher education. Our University offers a teaching and learning environment generated by a distinguished academic cadre, supported by best practice educational and communications technology, as well as library resources. In this exemplary educational environment, students will be motivated to understand disciplinary concepts, tools and data that will prepare them for more advanced education, or for satisfying and productive careers which contribute to further national and regional development. Pročitajte manje