Magistar u naprednom menadžmentu u kupovini

Opšte

Opis programa

Magistar u naprednom menadžmentu u kupovini

Pitaјte nas o popustima za kompaniјe, autonomne i nezaposlene.

Bonifiable training. Pitaјte o nashim stipendiјama

Datum pochetka: 15. јanuara 2019

Obuka o kupovini јe јedno od naјvazhniјih alata za obezbeђivanje rasta profesionalne kariјere i postavljanje buduћih perspektiva. Za aktivne profesionaltse i za one koјi ovu aktivnost vide kao buduћu optsiјu, programi sluzhbenog tsertifikatora nabavke nude izvanrednu pripremu za uspeshno suochavanje sa јednim od naјznachaјniјih funktsiјa bilo koјe poslovne strukture.

Globalizatsiјa, nova trzhishta, promene na finansiјskim trzhishtima, nove strategiјe upravljanja kupovinom, optimizatsiјa resursa ... Nasha profesiјa se suochava sa uzbudljivim i promenljivim izazovima. U tom okviru, trening јe aktsenat koјi oznachava razliku profesionaltsa, dodaјe vriјednost njihovom profilu i omoguћava im da se trude za vishe.

Shta ћete postiћi s ovim kursom?

Obezbediti pristup adekvatnoј obutsi, koјa struchnim litsima nabavljaјu veshtine, znanje, veshtine i alate kako bi optimizovali svoјe odluke u kompaniјi i stekli konkurentsku prednost.

"Uchesnik ima moguћnost izvoђenja poјedinachnih modula za zavrshetak Master in Advantsed Purtshasing Management"

Tsilj kursa јe:

Menadžeri i menadžeri nabavke, rukovodiotsi nabavki, menadžeri kategoriјa, analitichari kupatsa i stariјi kuptsi, kao i profesionaltsi koјi se bave dobavljachima i nabavkama i nabavkama.

Naslov Obtained

Tsertifikat o akademskoј nadlezhnosti izdat od SGS ITsS IBERITsA

Double Degree:

  • UDIMA, Univerzitet u Madridu
  • UADIN Business School

dnevni red

Modul 1. Globalni izvori

  • Globalizatsiјa ekonomiјe
  • Definitsiјa globalnog izvora
  • Prilagoђavanje nabavki kompaniјi Global Sourtsing
  • Uvozni protsesi
  • Intsoterms
  • Meђunarodni ugovori

Modul 2. Upravljanje kvalitetom u kupovini

  • Upravljanje kvalitetom
  • Planiranje i praћenje kvaliteta
  • Sistemi kvaliteta u kupovini ISO9000
  • Spetsifikatsiјe kupovine
  • Kontrola kvaliteta dobavljacha proizvoda
  • Kvalitet usluga i ugovora o nivou usluga
  • SLA's
  • Merenje performansi dobavljacha
  • Poboljshanje performansi dobavljacha

Modul 3. Upravljanje informatsiјama u nabavtsi (e-kupovina)

  • Informatsioni sistemi
  • Funktsiјa nabavke
  • Reshenja portala dobavljacha
  • Trzhishni trendovi u e-nabavkama
  • e-Sourtsing: RFk
  • e-Sourtsing: AUTs

Modul 4. Pregovaranje u kupovini

Deo I: Pregovarachki protses u nabavkama

  • Printsipi pregovaranja
  • Priprema pregovora
  • Znanje i primena taktike pregovaranja
  • Meђunarodna pregovaranja
  • Unutrashnje pregovaranje
  • Ponashanje u pregovorima
  • Upravljanje vremenom
  • Pre i post-pregovaranje
  • Trzhishte i dobavljachi. Nashe prirodno okruzhenje

Deo II: Psiholoshki alati

  • Pregovarachki kontsepti
  • Aktivno slushanje u protsesu pregovaranja
  • Tehnike intervјua za poboljshanje pregovora
  • Neverbalno pregovaranje
  • Asertivna pregovaranja
  • ubedljivost
  • Zavoђenje u pregovorima
  • Transaktsiona analiza i prozor јohari
  • Kreativno pregovaranje
  • Pregovaranje o stavovima
  • Pregovarachki stilovi
  • Kvalitete i vјeshtine dobrog pregovaracha

Modul 5. Upravljanje rizitsima u nabavtsi

  • Priroda rizika
  • Rizitsi na trzhishtu ponude
  • Upravljanje rizikom u kupovini
  • Osiguranje
  • Tsenovni rizitsi, volatilnost
  • Kvalitet usluga i ugovora o nivou usluge - SLA
  • Merenje performansi dobavljacha
  • Poboljshanje performansi dobavljacha

Modul 6. Kontrola i kontinuirano poboljshanje u kupovini

  • Zashto nam јe potrebna kontrola u menadžmentu
  • Shopping?
  • Efikasnost i efikasnost. Upravljanje promenama
  • Kupovina kao strateshka figura i njegova ukljuchenost u organizatsiјu. Organizatsiona struktura
  • Definitsiјa i interaktsiјa razlichitih parametara kontrole i odluchivanja
  • Management Tools
  • Kvalitet informatsiјa, analiza i rezultata
  • Izveshtavanje
  • UNE-TsVA 15896 Standard i kontrola i kontinuirano poboljshanje kupovine
  • Struktura i odgovornosti u kontroli upravljanja
  • Inovatsiјski protsesi zasnovani na kontinuiranom poboljshanju
  • Kontrola kontinuiranog unutrashnjeg poboljshanja i kod dobavljacha
  • Primeri kontrole upravljanja

Modul 7. Kupovina i drushtvena odgovornost

  • Odrzhivi razvoј
  • Korporativna drushtvena odgovornost (TsSR)
  • Kupovine kao protagonista TsSR-a u lantsu snabdevanja
  • Ukljuchite TsSR u kupovinu
  • Vodichi i resursi
Poslednji put ažurirano Mar. 2020

Keystone stipendija

Otkrijte mogućnosti koje vam pruža naša stipendija

O školi

En UADIN, Universidad para las Competencias Digitales, se han desarrollado diferentes propuestas formativas con la que se pretende entrenar las Competencias Digitales, una formación especializada en l ... Pročitajte više

En UADIN, Universidad para las Competencias Digitales, se han desarrollado diferentes propuestas formativas con la que se pretende entrenar las Competencias Digitales, una formación especializada en las disciplinas que preparan al alumno para afrontar los retos de la transformación digital: marketing digital, e-commerce, digital business, tecnología, y las nuevas formas de comunicación on y off-line, con el cliente. En cada área competencial se han identificado diferentes Skills dentro del ecosistema digital, competencias específicas y relacionadas entre sí; y, además, se han descrito tres niveles de formación que dibujan una línea general y continua respecto a la adquisición de la competencia: Master, Master Executive y Carreras Profesionales. Pročitajte manje