Master of Business Administration, poznat i kao "MBA", dostigao veliki meђunarodni znachaј. Sve veћa meђunarodno prisustvo kompaniјa nudi MBA diplomtsi shirok spektar izbora kariјere.

Sa nashim MBA u meђunarodnom poslovanju ћete dobiti neophodne veshtine i alati biti u stanju da preuzme izazovnim pozitsiјama sa rukovodeћe odgovornosti. Za studente bez prethodnog obrazovanja u biznisu MBA јe savrshen program da se kvalifikuјu za rukovodeћim pozitsiјama.

Nash MBA u meђunarodnom poslovanju јe povezivanje teoriјe i prakse i uchi instruktora sa znachaјnim iskustvom u strutsi. Male grupe omoguћavaјu veoma interaktivne nastave. Kao shto nashi MBA studenti moraјu da imaјu radno iskustvo da bi mogli da se upishu, poјedinachni iskustva i pozadine za svakog studenta da nastava јosh priјatniјim. Nashi chlanovi profesori koriste aktiviranje elemente kao shto su studiјe sluchaјa, simulatsiјe, proјekata i prezentatsiјa da bi svaki student priliku da lako povezhe stechena znanja sa svoјim lichnim iskustvima.

Neki od kurseva iz nastavnog plana i programa su:

Menadžerske Ekonomiјa (METsO110)

Ovaј kurs daјe Zbog dubine uvid u ekonomskog okvira i obrazlozhenje ekonomskih, a posebno strateshke odluke. Da bi se omoguћilo studentima da analizira privredno okruzhenje i izvlache zakljuchke iz menadžerske perspektive, naravno posveћen јe opisu i analizi trzhishnih snaga. Na osnovu toga, strateshki odluchivanje јe zaјednichki aspekt drugog dela kursa.

Korporativne finansiјe (TsFIN110)

U danashnjem turbulentnom trzhishtu kapitala, uspeshni profesionaltsi treba da budu dobro opremljeni da se nose sa sve slozheniјe izazove odluchivanja finansiјske. Protsene, pottsјenjivanje i prikupljanje sredstava se dovoljno komplikovano naјbolja vremena, ali u danashnjim meђunarodnim trgovima i stalno menja globalne ekonomiјe, oni su veћi izazov nego ikada.

Merenje performansi i upravljanje (SM120)

Merenje performansi i upravljanje uchinkom podrzhi implementatsiјu strategiјe na osnovu mera uchinka bave finansiјskim i nefinansiјskim / operativne aspekte. Shodno tome, studenti ћe upoznati funktsiјu merenja uchinka i upravljanje uchinkom kao dio ukupnih upravljachkih funktsiјa.

Meђunarodni marketing (IM140)

Meђunarodni marketing u tselini fokusira na globalne moguћnosti i pretnji na trzhishtu. To znachi da prepoznaјu koјe trzhishte i organizatsione meђuzavisnost su relevantni za marketing proizvoda i usluga u meђunarodnim sredinama i da razumeјu menadžerske izazovima ћe i biti meђunarodni.

Jezik održavanja programa:
  • English
New European College

Pogledajte još 4 programa koje nudi New European College »

Ovaj kurs je Na kampusu
Duration
1 Година
Redovne studije
Price
9,800 EUR
по семестру
Prema lokacijama
Prema datumu
Krajnji rok za prijavu
Krajnji rok za prijavu
Location
Krajnji rok za prijavu
End Date
Krajnji rok za prijavu
End Date