МБА у управљању луксузним брендом
Glasgow Caledonian University, London (GCU London)
Ključne informacije
Lokacija kampusa
London, Уједињено Краљевство
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 2 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
GBP 16.800 / per year *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* пуно време
Uvod
Ovaј inovativni MBA program odgovara na rastuћu potrazhnju za kvalifikovanim menadžerima temeljnim razumevanjem strategiјa i alata za upravljanje luksuznim brendovima.
Program se nadovezuјe na uspeh marketinga luksuznog brenda MBA i nastavlja da pruzha izvanrednu platformu za istrazhivanje evolutsiјe globalnog trzhishta luksuza.
Program upravljanja luksuznim brendom MBA osmishljen јe tako da kandidate sa odgovaraјuћim menadžerskim iskustvom opremi spetsiјalistichkim naprednim znanjem i veshtinama za prelazak na sledeћi nivo svoјe kariјere.
Dizaјn programa ћe pomoћi studentima da steknu dublje razumevanje slozhenosti upravljanja u kontekstu luksuznih organizatsiјa, posebno s obzirom da trzhishta luksuza nastavljaјu da postaјu konkurentniјa i vishedimenzionalna, a potroshachi luksuza sve vishe polarizovani.
U chitavom programu veliki јe naglasak na prikupljanju i analizi podataka za podrshku slozhenom odluchivanju. Studenti ћe razviti analitichke sposobnosti potrebne za ispitivanje shirokog spektra pitanja koјa utichu na luksuzni sektor i sposobnost konstruisanja kreativnih reshenja. Aktivno iskustvo kroz iskustvo omoguћiћe uchenitsima da razviјu strateshko razmishljanje, liderstvo, meђuljudske i grupne veshtine i dublji preduzetnichki pogled. Moguћnosti reshavanja problema takoђe ћe se negovati kroz studiјe sluchaјa, poslovne igre i kratke sazhetke, kreirane u partnerstvu sa vodeћim luksuznim organizatsiјama.
Luksuzni brendovi i dalje ћe uspiјevati kroz kljuchne elemente autentichnosti, ekskluzivnosti i izrade, ali danas ih јe potrebno uravnotezhiti sa 24/7 pristupom i neposrednoshћu i odrazhavati napredak digitalnih tehnologiјa i sve veћu moћ potroshacha. MBA Lukuri Brand Management ispituјe kako luksuzni brendovi trebaјu pronaћi inovativne nachine za rјeshavanje klasichnog kompromisa izmeђu riјetkosti i globalne ekspanziјe.
Prijem
Nastavni plan i program
Osnovni moduli
Luksuzne perspektive i praksa
Dizajniran da kritički proceni složenost koncepta luksuza i evoluciju globalnog luksuznog sektora. Studenti će analizirati kako se percepcije luksuzne vrednosti razvijaju u različitim kontekstima proizvoda/tržišta i istražiće kako karakteristike pojedinih potrošača, društvena dinamika i faktori vezani za brend utiču na odluke o kupovini luksuznih proizvoda i usluga.
Finansije i upravljanje bogatstvom
Razvija kritičku svest o savremenom upravljanju bogatstvom i nadovezuje se na prethodnu izloženost učenika principima i tehnikama finansijskog upravljanja. Modul će se fokusirati na sva tri glavna aspekta upravljanja bogatstvom, a to bi bili: stvaranje bogatstva, očuvanje bogatstva i prenos bogatstva.
Luksuzna distribucija i maloprodaja
Pruža kritičku analizu trendova i razvoja upravljanja u vezi sa maloprodajom i distribucijom luksuznih dobara i usluga. Razmatraju se dimenzije luksuznog maloprodajnog iskustva - sa posebnim naglaskom na stvaranju diferencijalne prednosti kroz stvaranje slike prodavnice i korisničku uslugu.
Strategija rukovodstva i društvena odgovornost
Omogućava studentima da kritički analiziraju uloge koje menadžeri igraju u formulisanju, sprovođenju i ocenjivanju strategije unutar organizacija u luksuznom sektoru. Studenti se podstiču da razmisle o značaju liderstva u razvoju, zaštiti i iskorištavanju strateških sposobnosti unutar organizacija. Modul je dizajniran da pomogne studentima da preuzmu značajnu lidersku ulogu u svojim budućim karijerama u luksuznom sektoru.
Strateško upravljanje brendom
Istražuje prirodu i ulogu proizvoda iz perspektive isporuke brenda i iskustva u nizu luksuznih sektora. Naglašava važnost efikasnog upravljanja brendom u sektoru luksuzne robe i usluga kroz detaljno razmatranje relativne literature, podržane kontekstualnim primerima.
Pravni aspekti upravljanja brendom
Fokusira se na i kontekstualizuje nišne aspekte prava kako bi bili dostupni onima bez prethodne pravne studije prava ili regulacije intelektualne svojine. Pruža temelje za kritičko, analitičko i pravno kreativno razmišljanje dok istražuje pravna pitanja vezana za zaštitne znakove, imena domena, prenošenje, prava na dizajn, patentna prava, autorska prava i pitanja koja se odnose na standarde oglašavanja.
Istraživački projekat: Dizajn i metode
Uvodi studente sa istraživačkim pristupima i veštinama upravljanja vremenom, od suštinskog značaja za njihov istraživački projekat. Modul pruža suštinsko znanje o istraživačkom dizajnu u ključnim oblastima i usvaja kritičnu perspektivu u poređenju i kontrastu alternativnih istraživačkih modela.
Disertacija
Konačni element programa je disertacija, koja vam pruža priliku da dizajnirate i preduzmete deo originalnog istraživanja u selektivnoj oblasti marketinga luksuznih brendova. Kao deo istraživanja, studenti imaju priliku da primene teorije, koncepte, teorije i okvire uvedene u module koji su prethodno predavani. Disertacija može poprimiti jedan od 3 oblika: primenjeni istraživački projekat, istražni projekat ili projekat poslovnog savetovanja.
Nastava i učenje
Studenti koji studiraju MBA Luksuzni Brand Management će biti deo male i fokusirane klase, mešavina domaćih i međunarodnih studenata koji dele stručnost menadžmenta i koristi od nastave od strane profesora svetske klase, sa istraživanjem i profesionalnim iskustvom, kao i bliskim vezama sa industrijom.
Raznolikost i iskustvo doveo u klasu od strane svakog pojedinca je jedan od primarnih snaga MBA uGCU London. Program je dizajniran da promoviše neformalnu podršku vršnjake i mreže za razmenu znanja, pomažući im da postanu efikasni, nezavisni, doživotni učenici. Međunarodni akademici iz Francuske, Španije, Italije, Tajvana, Kine i SAD-a posetili suGCU London kako bi stekli uvid u našu nastavu.
Mogućnosti za karijeru
Mogućnosti diplomiranja
Prethodni MBA diplomci su nastavili da izgrade jake karijere u okviru globalno priznatih organizacija. Naši međunarodni diplomci su nastavili da steknu zaposlenje u svojim matičnim zemljama u Evropi, Indiji, Pakistanu, Nigeriji, Kanadi, Meksiku, Indoneziji i Kini.