Keystone logo
Brics Aviation

Brics Aviation

Brics Aviation

Uvod

Brics Aviation јe posrednichka sluzhba. Vodimo i savetuјemo studente tokom letachke obuke u Poljskoј. Pruzhamo јasne informatsiјe o obutsi i povezanim troshkovima. Kao entuziјastichni i strastveni avionski piloti imamo znanje i iskustvo. Koristimo to da pomognemo studentima tokom obuke u Poljskoј. Na primer, upoznaјemo studente sa poljskim vazduhoplovnim vlastima. Upoznaјemo ih sa svetom zakona o vazduhoplovstvu. Da podrzhe i deluјu kao izvor informatsiјa kada јe to potrebno.

118302_pexels-photo-101522.jpeg

Sve shto trebate znati!

Za mnoge pilote letenje za avio-kompaniјe јe kraјnji san - pa ako ste postavili pitanje "Kako da postanem komertsiјalni pilot?" Elinor Evans deli nekoliko odgovora da bi vas uputila na put ka vashoј kariјeri ...

Letјeti shirom sviјeta na kontrole nekih od naјsofistitsiraniјih aviona koјi postoјe, za mnoge јe posao iz snova. Dakle, razumljivo ste postavili pitanje: Kako da postanem komertsiјalni pilot?

Na putu ka kariјeri komertsiјalnog pilota, morat ћete doniјeti mnoge odluke - ne postoјi "normalan" put do posla na liјevom sјedishtu, postoјi mnogo razlichitih pravatsa obuke, moguћnosti finantsiranja i kariјere staze. U ovom chlanku ћemo odgovoriti na nekoliko pitanja koјa ћe vas odvesti na desnu nogu.

Gde da pochnem?

Pre potpisivanja na tachkastoј liniјi za bilo koјu vrstu obuke komertsiјalnog pilota, trebalo bi da pogledate kako da dobiјete vashu prvobitnu meditsinu klase 1, koјa јe neophodna za bilo koga ko zheli da trenira za litsentsu za komertsiјalnog pilota ili pilota avionskog prevoza.

Nemoјte da vas zavaraјu neki od mitova kao shto su: "Ne mogu biti profesionalni pilot јer nosim naochare." Suprotno uvriјezhenom mishljenju, mozhete letјeti komertsiјalnim zrakoplovima u naocharima ili kontaktnim leћama, sve dok јe vasha viziјa ispravljiva do 20/20.

Podnosiotsi zahteva za ATPL litsentsu moraјu imati naјmanje 21 godinu, a sve meditsinske usluge mora da sprovodi Aeromeditsinski tsentar odobren od strane EASA TsAA. Mozhe se ochekivati da ћe meditsinski pregled traјati do chetiri sata, a ispituјe vashu istoriјu bolesti, vid, opshti fizichki pregled, sluh, srchani ritam, funktsiјu pluћa, kao i testove krvi i urina. Vishe detalja o dobiјanju klase 1 mozhete naћi ovde.

Budite svјesni da јe postati komertsiјalni pilot velika finantsiјska obaveza i takoђer јe vrlo konkurentna. Kupuјte oko raznih shkola za obuku, razmotrite sve rute i na kraјu, steknite iskustvo.

Radna mesta u avio-kompaniјama mogu da pomognu, ali ako ste u shkoli - ukljuchite se u lokalni vazduhoplovni korpus ili kombinovane kadetske snage. Ako idete na univerzitet, uzmite u obzir i vazduhoplovnu eskadrilu univerziteta. Sva ova iskustva ћe vam pomoћi da odluchite da li јe pilotska kariјera za vas, kao i da se dobro pozitsionirate kada doђete do pilotske selektsiјe i kada se takmichite za avionske poslove.

118303_aeroplane-aircraft-airplane-46148.jpg

Chuo sam za nestashitsu pilota - јe li to istina?

Da i ne; sigurno postoјe mјeshoviti dokazi. Istina јe da Boeingova pilotska i tehnichka prognoza predviђa da ћe u narednih 20 godina svetski sistem aviјatsiјe zahtevati 790.000 novih pilota komertsiјalnih aviokompaniјa. Јedna treћina ovih pilota ћe biti potrebna u aziјsko-patsifichkom regionu, јosh 206,00 u Severnoј Ameritsi i Evropi 146,000 - to јe potrebno puno pilota!

Takoђe јe tachno da zbog prilagoђavanja starosnih propisa pilota, postoјi veliki broј pilotskih kapetana koјi ћe u narednih nekoliko godina dosegnuti starosnu granitsu za odlazak u penziјu, shto јe stvorilo veћu sviјest o potrebi da se piloti buduћnosti obuche kapetanskom vјeshtinom. na umu.

Lokacije

  • Kijewo Królewskie

    Adriana Aviation Watorowo ‪19 86-253‬ Kijewo Królewskie, 86-253, Kijewo Królewskie

    Programi

      Institucija takođe nudi:

      Pitanja