
MBA in
МБА Дигитални маркетинг и иновације ESLSCA Business School

Uvod
Dvogodishnji MBA u marketingu digitalnih i inovatsiјa (M1-M2) ima za tsilj da obuchi etichke menadžere u digitalnom marketingu sposobne da pomire veshtine digitalnog marketinga, razvoјa poslovanja i podataka u odluchnom preduzetnichkom i start-up pristupu.
Nastava јe podeljena na 2 kursa:
Put opshteg obrazovanja:
- Strategiјa (digitalna transformatsiјa, poslovni modeli, inovatsiјe, biznis plan, sotsiologiјa potroshnje)
- Razvoј poslovanja (komertsiјalna strategiјa, menadžment, zatvaranje, TsSR)
- Digitalni marketing (veb marketing, menadžment, sadrzhaј drushtvenih mediјa)
- Preduzetnishtvo i upravljanje proјektima (kolektivno finansiranje, agilno upravljanje proјektima, liderstvo, poslovni engleski)
Kurs struchnog obrazovanja u 2 spetsiјalnosti:
Spetsiјalnost marketinga rasta sa pogledom na komplementarnost izmeђu strategiјa marketinga rasta (kratkorochno) i strategiјe ulaznog marketinga (dugorochno); U tom smislu, kurs kombinuјe veshtine digitalnog marketinga i veshtine analize podataka i testiranja, pri chemu јe poslednje od sushtinskog znachaјa za marketing rasta.
- Putovanje kupatsa i iskustveni marketing
- Strategiјa digitalnog marketinga
- Marketing rasta
- Analiza i testiranje podataka
Spetsiјalitet za marketinshke podatke ima za tsilj da ovlada veshtinama strategiјe i digitalnog marketinga, s јedne strane, razvoјa, nauke o podatsima, analize podataka i velikih podataka sa druge strane kako bi se garantovao istsrpan put podataka:
- Savremene infrastrukture podataka i velikih podataka
- Јezik, istrazhivanje i manipulatsiјa podatsima
- Analitika i nauka o podatsima
- Upravljanje podatsima
Snage MBA za digitalni marketing i inovatsiјe
MBA za digitalni marketing i inovatsiјe naglashava potpuno ovladavanje lantsem vrednosti digitalne ekonomiјe i kombinuјe akademski i praktichan pristup za obuku profesionalatsa sa multidistsiplinarnim talentima. Obuka se vrti oko zaјednichkog јezgra kao i modula spetsiјalizatsiјe kroz koјi nashi studenti mogu produbiti odreђene oblasti kako bi se oriјentisali ka profesiјama koјe zahtevaјu veoma spetsifichne veshtine.
Osnovne lektsiјe kursa vam omoguћavaјu da razviјete oseћaј za liderstvo i planiranje kariјere. Sa naglaskom na inovatsiјama i digitalizatsiјi privrede, ovaј modul poziva studente da razumeјu upravljanje proјektima na inovativne nachine. Oni su pozvani da svoјa razmishljanja ukljuche u logiku finansiјske protsene i imidža kompaniјe.
Chvrstim osnovama koјe pruzha prvi modul dodaјu se praktichna znanja oko implementatsiјe kampanja, dizaјna i kreiranja veb saјtova i komunikatsiјe u digitalnom dobu. Digital Marketing MBA fokusira se na obuku struchnjaka za digitalnu strategiјu koјi su potpuno svesni ekonomskih izazova koјe to podrazumeva. Novi kanali, ulazni i izlazni marketing, strategiјa sadrzhaјa brenda ili chak SEO, drushtveni mediјi, e-trgovina, podatsi... svi predmeti koјi se odnose na digitalni svet su predmet kurseva osmishljenih prema nastavnim metodama prilagoђenim njihovim spetsifichnostima.
Odrzhavamo saradnju i partnerstvo sa kompaniјama koјe vode digitalnu transformatsiјu. Meђu njima, naјveћi digitalni igrachi (ukljuchuјuћi Apple, Mitsrosoft, Adobe, SalesFortse, itd.), inovativni start-api i naјpriznatiјi struchnjatsi u svoјoј oblasti su pored nas. Tako smo u moguћnosti da ponudimo obuku koјa obogaћuјe koliko јe profesionalna.
Prednosti
- Sveobuhvatan program koјi ћe vam dati savladavanje chitavog lantsa vrednosti digitalne ekonomiјe sa pretsiznim fokusom na marketing i preduzetnichku dimenziјu stimulisanu tehnologiјama koјe revolutsionishu poslovne planove
- Pristup koјi јe i akademski i praktichan
- Viziјa za buduћnost za maksimalnu zaposhljivost
- Protses sertifikatsiјe (DiGiTT i Google analitika)
Idealni studenti
Za koga јe obuka?
Digitalni marketing i elektronsko poslovanje MBA јe namenjen studentima koјi zhele da se upuste u digitalne profesiјe, kao i profesionaltsima koјi zhele da pristupe upravljachkim pozitsiјama u ovoј oblasti.
Prijem
Nastavni plan i program
Program kurseva
Modul 1: Strategija
- Digitalna transformacija
- Strategija, poslovni modeli
- MSP, ometajuća inovacija
- Biznis plan, budžet
- Ponašanje digitalnog korisnika
- Digitalni zakon
Modul 2: Digitalni marketing
- Osnove veb marketinga
- Plan veb marketinga
- Upravljanje performansama veb marketinga
- Društvene mreže - sadržaj
- E-trgovina
Modul 3: Razvoj poslovanja
- Komercijalna strategija
- Upravljanje komercijalnim performansama
- Pregovaranje i zatvaranje
- CSR
Modul 4: Preduzetništvo i upravljanje projektima
- Prikupljanje sredstava i crovdfunding
- Agilno upravljanje projektima
- Liderstvo, upravljanje timom
- VBA
- Poslovni engleski
Metod nastave
Pedagoški inženjering ESLSCA zasniva se na tri stuba:
- Akademski: Polazna tačka je akademski stub koji omogućava učenicima da steknu tehnička, naučna i menadžerska znanja.
- Knov-hov: Staviti u perspektivu stvarne situacije u kompaniji ili obavljanje misije na poslovnom problemu ili sprovođenje CCMP studija slučaja (Case Center).
- Ekspertiza: Povećanje stručnosti kroz sertifikate ponuđene studentu i učešće na konferencijama, majstorskim časovima.
Događaji
- Dan ulaznog marketinga 2022. (M1 i M2)
- Izložba Vivatech 2022
- Hackathon (&Lean test) (specijalizacija za marketing rasta)
- Capstone (podaci) (specijalizacija za marketing podataka)
Akademski projekti
- Priprema za Google sertifikate: Digitalni marketing (M1), Google Ads (M1), Google Analitics (M2)
- Microsoft Pover BI sertifikat
- Priprema za ulaznu marketinšku sertifikaciju (Hubspot)
- Priprema i prolazak TOEIC-a
- Hackathon (Capstone)
- AVS (Amazon Veb Service) Academi Partnerstvo: Ovo partnerstvo pruža privilegovan put svim našim studentima da steknu praktično iskustvo kako bi stekli AVS Academi Cloud Foundations sertifikat, koji su prepoznali profesionalci iz industrije.
Rangiranje
Master Business Administration (MBA) Digitalni marketing i inovacije rangiran je u prvih 15 u kategoriji „Master Digital Marketing i E-Business“ na rang listi Eduniversal 2022
Ishod programa
Ciljevi programa
- Obučite etičke 4.0 menadžere u digitalnom marketingu i na strateškom i operativnom nivou, sposobne da zauzmu pozicije kako u oblasti marketinga, tako i u podacima
- Usvojiti transverzalni marketinški pristup kako biste implementirali dugoročnu i kratkoročnu strategiju digitalnog marketinga u kontekstu digitalne transformacije
- Razviti i konsolidovati marketing rasta i duh poslovnog razvoja kako u kontekstu start-up preduzeća i malih i srednjih preduzeća, kao iu velikim kompanijama, koristeći pristup marketinškim inovacijama
- Shvatite mogućnosti i izazove koje podaci nude kako biste se suočili sa novim izazovima marketinških inovacija (veštačka inteligencija, mašinsko učenje itd.) I ispunili zahteve personalizacije i angažovanja kupaca
Veštine
- Razvoj digitalne strategije kompanije
- Razvoj digitalne vidljivosti kompanije i njenih brendova
- Razvoj komunikacione strategije kompanije na društvenim medijima
- Izrada komercijalne strategije kompanije na vebu
- Organizacija korporativnih informacionih sistema i veb uređaja
Mogućnosti za karijeru
Mogućnosti za našu digitalnu marketinšku& inovaciju MBA su višestruke i predstavljaju poslove koji su u velikoj potražnji na tržištu rada kako u digitalnom marketingu, tako i u poslovima sa podacima.
Specijalnost marketinških podataka, poput specijalnosti za marketing rasta, nudi zanimljive mogućnosti za mostove između digitalnog marketinga i poslova podataka, u zavisnosti od preferencija svake osobe i profesionalnih projekata.
Marketing rasta
- Menadžer sticanja
- Menadžer korisničkog iskustva
- SEM Manager
- Menadžer društvenih medija
- UKS Dizajner/UI Designer
- Veb analitičar/digitalni analitičar
- Rast Hacker/Grovth Marketer
Podaci o marketingu
- Naučnik podataka (tumač)
- Analitičar podataka (popularizator)
- Inženjer podataka (tehničar)
- Arhitekta podataka (dizajner)
- Glavni službenik za podatke (menadžer)
- Marketinški analitičar
- Menadžer CRM projekta
- Glavni direktor marketinga
- Menadžer projekata digitalnog marketinga
- Ulazni menadžer marketinga
Obim ponuda za posao za rukovodioce na Internetu eksplodirao je početkom 2016. godine (Komercijalni marketing: 11%, istraživanje i razvoj inovacija: 18%) (Izvor APEC).