
EMBA in
Екецутиве МБА у маркетингу ESPM – Brasil

Uvod
Pronaђite reshenja za svoјu organizatsiјu u slozhenim i promenljivim okruzhenjima
Kurs Eketsutive MBA u marketingu ima za tsilj da obuchi iskusne menadžere da rade u oblastima marketinga i strategiјe i generishu bolje rezultate za svoјe organizatsiјe razlichitih velichina i sektora. To јe postdiplomski kurs koјi vodi izvanredne profesionaltse da bolje razumeјu trendove, analiziraјu stsenariјe i trazhe reshenja za svoјu organizatsiјu, u slozhenim i promenljivim okruzhenjima.
Kurs јe osmishljen za profesionaltse koјi zhele da postanu autonomni, dinamichni menadžeri sposobni da inspirishu i utichu na svoјe timove na pozitivan nachin. Nastavni plan i program distsiplina sadrzhi osnovne teme za obuku u poslovnom menadžmentu i obuhvata glavne marketinshke aspekte, sa tsiljem izoshtravanja kreativnosti i inovativnog duha, proshirenja analitichkih kapatsiteta, unapreђenja komunikatsiјskih veshtina i podstitsanja timskog rada i etichkog ponashanja.
Eketsutive MBA u marketingu ima za tsilj da podrzhi obuku profesionalatsa koјi se transformishu, sposobnih da preispitaјu status kuo i da vode neophodne organizatsione promene, uzimaјuћi u obzir i tehnichke aspekte i aspekte ponashanja.
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
- Osnove finansiјa (obrazovanje na daljinu)
- Strateshki marketing
- Preduzetnichki nachin razmishljanja i poslovne strategiјe
- Marketinshko istrazhivanje
- Etnografiјa primenjena na marketing
- Konkurentna inteligentsiјa
- Izgradnja ekonomskih stsenariјa
- Statistichko modeliranje i poslovna inteligentsiјa
- Potroshachki uvidi
- Brendiranje
- Proizvod i inovatsiјe
- Pregovori i upravljanje konfliktima
- Upravljanje kanalima
- Komunikatsiјa i digitalni marketing
- Upravljanje strateshkim operatsiјama
- Korporativno upravljanje
- Lichno planiranje i samorazvoј
- Odgovoran marketing
- Organizatsiono ponashanje i voђstvo tima
- Liderstvo i upravljanje promenama
- Finansiјski menadžment primenjen na marketing
- Strategiјa za korporativnu odrzhivost i ESG
- Multidistsiplinarni integrativni proјekat
Nastava se odrzhava u ESPM diplomskom kampusu, a mozhe se izvoditi i na drugim lokatsiјama, po unapred zakazanom terminu od strane profesora. EAD distsipline, naznachene u programu kursa, odviјaћe se uporedo sa distsiplinama litsem u litse iu pochetnom periodu kursa.
Ishod programa
Tsiljevi su da se diskutuјe o inovativnim kontseptima preduzetnichkog upravljanja poslovanjem sa aktsentom na oblast marketinga, da se obuchi profesionalats sa sposobnoshћu da vodi i primenjuјe znanje u nepovoljnim stsenariјima, koјi јe u stanju da se nosi sa izazovnim situatsiјama i donosi asertivniјe odluke. Tsiljevi obuhvataјu razvoј preduzetnichkog stava i buђenje kritichkog pogleda na marketing i poslovno upravljanje, podstitsanje razvoјa menadžerskih stavova kompatibilnih sa filozofiјom fokusiranosti na trzhishte i poslovnu etiku i odgovornost.
galerija
Idealni studenti
kome јe namenjena
Namenjen profesionaltsima sa vishe od 5 godina iskustva na rukovodeћim pozitsiјama, iz naјrazlichitiјih oblasti obuke, koјi zhele da nastave da se razviјaјu u svoјoј kariјeri kroz razvoј menadžerskih veshtina u poslovnoј administratsiјi iu glavnim savremenim kontseptima marketinga.