
MBA in
Master u digitalnom marketingu i komunikacijama (MDMC) (evropske i američke akreditacije)
International Institute in Geneva

Ključne informacije
Lokacija kampusa
Geneva, Швајцарска
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 - 1 godina
Tempo
Redovne studije, Fleksibilno vreme
Školarina
CHF 36.400 / per year *
Rok za prijavu
31 Jul 2023
Najraniji datum početka
Sep 2023
* naknada za prijavu: 150 CHF
Uvod
Pripremite se za menadžersku karijeru na čelu digitalne marketinške komunikacije &
Dizajniran za profesionalce koji žele da napreduju svoju karijeru u & komunikaciji sa digitalnim marketingom.
Master u digitalnoj marketinškoj & komunikaciji dizajniran je za profesionalce koji žele da napreduju u karijeri u & komunikaciji sa digitalnim marketingom. Program gradi menadžere koji ovladavaju marketinškim i prodajnim procesom: kako dizajnirati uspešne marketinške & prodajne strategije? Kako se efikasno baviti marketinškim i prodajnim odlukama? Kako implementirati različite alate za & marketing prodaje?
Ključne prednosti
- Unapređenje znanja i veština za rešavanje savremenih marketinških izazova;
- Razvijanje uspešnih marketinških i prodajnih strategija i planova;
- Sticanje „praktičnog“ prodajnog iskustva;
- Savladavanje marketinških i prodajnih alata i tehnika;
- Učenje od akademsko i profesionalno kvalifikovanog fakulteta;
- Razvijanje mogućnosti umrežavanja na međunarodnom tržištu.
Prijem
Nastavni plan i program
Detalji programa
Program gradi menadžere koji ovladaju procesom marketinga i prodaje. Razgovara se o oblastima kao što su kako osmisliti uspešne strategije prodaje i marketinga i kako efikasno se baviti marketinškim i prodajnim odlukama. Konačno, u programu se proučava implementacija različitih prodajnih i marketinških alata.
Master u digitalnim medijima i komunikacijama (MD-MC) sastoji se od 14 kurseva koji su preduzeti tokom godinu dana.
Godina 1
1. Tromesečje
- ECO 607 – Global Economics
- MKG 612 – Strategije prodaje
- MKG 615 – Uvid u potrošače i tržište
- MGT 605 – Strateško upravljanje lancem snabdevanja
2. Tromesečje
- NEG 615 – Međunarodni pregovori
- MGT 610 – Liderstvo i organizaciono ponašanje
- COM 630 – Digitalna komunikacija i marketing
- FIN 510 – Korporativne finansije
Treće tromesečje
- MGT 666 – Upravljanje malim preduzećima
- MKG 620 – Menadžment prodaje
- MKG 667 – Međunarodni marketing
- MGT 645 – Korporativno upravljanje
4. tromesečje
- MGT 650 – Digitalna transformacija
- MKG 698 – Prodaja i marketing (Capstone kurs)
Rangiranje
Meђu deset naјboljih univerziteta u Shvaјtsarskoј, International Institute in Geneva ( IUG ) јe akreditovana akademska institutsiјa spetsiјalizovana za poslovno obrazovanje. Institut nudi dodiplomske i postdiplomske programe iz poslovne administratsiјe, meђunarodnih odnosa, mediјa i komunikatsiјa i meђunarodne trgovine. Nastavni plan i program sadrzhi јedinstvenu kombinatsiјu teoriјske i praktichne nastave, sa posebnim fokusom na meђunarodne poslovne prakse. Meђunarodni program razmene nudi studentima priliku da studiraјu na renomiranim univerzitetima shirom sveta. Smeshten u Zhenevi, Shvaјtsarska, u tsentru Evrope i sredishte meђunarodne politike i poslovanja, kampus јe blizu aerodroma i oko 5 km od tsentra grada. IUG ima studente koјi predstavljaјu preko 60 natsionalnosti pruzhaјuћi istinski multikulturalno okruzhenje.
galerija
Stipendije i finansiranje
Svake godine Institut dodeljuјe ogranichen broј stipendiјa. Kriteriјumi za izbor su zasnovani na proshlim akademskim rezultatima (GPA) i finansiјskim potrebama. Zainteresovani aplikanti treba da poshalju pismo sa zahtevom zaјedno sa materiјalom za priјavu.
Mogućnosti za karijeru
Diplomtsi MBA-a su otishli na izvrshne pozitsiјe u multinatsionalnim kompaniјama, porodichnim preduzeћima, meђunarodnim organizatsiјama i vladama.
Imate pristup savetniku za kariјeru koјi pruzha individualne savete o kariјeri, podrshku u trazhenju posla i poduchavanje.