SKEMA Business School: prepoznatljiv pozicioniranje
SKEMA Business School je jedan od najvećih Francuske Grande Ecoles sa 9,500 studenti iz više od 120 nacionalnosti, 160 fakultet, 50,000 alumni, i 7 kampusa širom sveta (Brazil, Kina, Francuska, Južna Afrika, i SAD).
SKEMA je osnovana 2009. godine kao rezultat spajanja Ecole Superieure de Commerce, Lille i CERAM Business School, Sophia Antipolis. Lil škola je osnovana 1892 i CERAM u 1963.
škola ima zajednicu posvećenu učenju i stvaranju i prenosu upravljačkog znanja i prakse. Od svog osnivanja, SKEMA je postala globalna škola sa strukturom više kampusa i velikim portfeljem programa koji se predaju na engleskom i francuskom jeziku. Oni se kreću od osnovnog nivoa do kontinuiranog obrazovanja i usklađeni su sa bolonjskim normama visokog obrazovanja (licenca, master, doktorat).
Međunarodna strategija
SKEMA ima za cilj da postane globalna poslovna škola na pet kontinenata. Njegova zajednička međunarodna strategija je da obučava lidere menadžmenta u ekonomiji znanja razvojem:
- Škola sa jednim identitetom na različitim lokacijama, sa kampusima postavljenim u srcu naučnih čvorišta. Kultura škole podstiče međunarodnu perspektivu, izvrsnost i inovacije.
- Obrazovni programi na više lokacija koji nude mobilnost, profesionalnu stručnost i interdisciplinarne programe (upravljanje tehnologijom).
- Sinergija sa lokalnim okruženjima škole kako u pogledu istraživanja, tako i u poslovnim partnerstvima. Unakrsno đubrenje unutar naučnih čvorišta (ali i među ovim čvorištima) dat će opšti pogled na inovacije i potrebu za specifičnim veštinama u različitim svetskim regionima.
- Sistematsko uključivanje globalnih kompanija sa školom (upravljanje, programi, inkubatori, istraživanja, studenti).
- Školom se upravlja prema vrednostima izvrsnosti, humanizma, različitosti i inovacija.
- SKEMA doprinosi lokalnom okruženju i ekonomskom tkivu gde god se nalaze njegovi kampusi.
Misija
SKEMA je globalna istraživačka i visokoškolska ustanova koja obučava talente koji su posvećeni transformaciji sveta kroz održivi pristup. Hibridizacija između ljudskih i društvenih nauka i podataka je u središtu njegovog modela, a njegov modus operandi je globalna izloženost.
Akreditacija
