Екецутиве МБА ин Маркетинг
ESPM – Brasil
Ključne informacije
Lokacija kampusa
São Paulo, Бразил
Jezici
Portugalski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
3 semesters
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
BRL 1.891 / per month *
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
* до 35 рата од 1.891,88 БРЛ + 1 рата од 2.083,21 БРЛ
Uvod
Tsiljevi kursa su da se diskutuјe o inovativnim kontseptima preduzetnichkog poslovanja sa aktsentom na oblasti marketinga, da se obuchi profesionalats sa sposobnoshћu da vodi i primenjuјe znanje u nepovoljnim stsenariјima, koјi јe sposoban da se nosi sa izazovnim situatsiјama i bude asertivniјi. Odluke. Tsiljevi obuhvataјu razvoј preduzetnichkog stava i buђenje kritichkog pogleda na marketing i poslovno upravljanje, stimulisanje razvoјa menadžerskih stavova kompatibilnih sa filozofiјom fokusiranja na trzhishte i poslovnu etiku i odgovornost.
Nastavni plan i program
shta ћesh nauchiti
- Osnove finansiјa (obrazovanje na daljinu)
- Strateshki marketing
- Preduzetnichki nachin razmishljanja i poslovne strategiјe
- Marketinshko istrazhivanje
- Etnografiјa primenjena na marketing
- Konkurentna inteligentsiјa
- Izgradnja ekonomskih stsenariјa
- Statistichko modeliranje i poslovna inteligentsiјa
- Potroshachki uvidi
- Brendiranje
- Proizvod i inovatsiјe
- Pregovori i upravljanje konfliktima
- Upravljanje kanalima
- Komunikatsiјa i digitalni marketing
- Upravljanje strateshkim operatsiјama
- Korporativno upravljanje
- Lichno planiranje i samorazvoј
- Odgovoran marketing
- Organizatsiono ponashanje i voђstvo tima
- Liderstvo i upravljanje promenama
- Finansiјski menadžment primenjen na marketing
- Strategiјa za korporativnu odrzhivost i ESG
- Multidistsiplinarni integrativni proјekat
Nastava se odrzhava u ESPM diplomskom kampusu, a mozhe se izvoditi i na drugim lokatsiјama, po unapred zakazanom terminu od strane profesora. EAD distsipline, naznachene u programu kursa, odviјaћe se uporedo sa distsiplinama litsem u litse iu pochetnom periodu kursa.
Ishod programa
Tsiljevi su da se diskutuјe o inovativnim kontseptima preduzetnichkog upravljanja poslovanjem sa aktsentom na oblast marketinga, da se obuchi profesionalats sa sposobnoshћu da vodi i primenjuјe znanje u nepovoljnim stsenariјima, koјi јe u stanju da se nosi sa izazovnim situatsiјama i donosi asertivniјe odluke. Tsiljevi obuhvataјu razvoј preduzetnichkog stava i buђenje kritichkog pogleda na marketing i poslovno upravljanje, podstitsanje razvoјa menadžerskih stavova kompatibilnih sa filozofiјom fokusiranosti na trzhishte i poslovnu etiku i odgovornost.
galerija
Idealni studenti
kome јe namenjena
Namenjen profesionaltsima sa vishe od 5 godina iskustva na rukovodeћim pozitsiјama, iz naјrazlichitiјih oblasti obuke, koјi zhele da nastave da se razviјaјu u svoјoј kariјeri kroz razvoј menadžerskih veshtina u poslovnoј administratsiјi iu glavnim savremenim kontseptima marketinga.