Међународни МБА
INSA Business, Marketing & Communication School
Ključne informacije
Lokacija kampusa
Barcelona, Шпанија
Jezici
Engleski
Format studije
Na kampusu
Trajanje
1 godina
Tempo
Fleksibilno vreme
Školarina
EUR 7.400 / per year
Rok za prijavu
Zatražite informacije
Najraniji datum početka
Zatražite informacije
Uvod
Prezentatsiјa
Program pristup MBA u raznim predmetima odnose na biznis, kao razviti izvrshne i liderske veshtine, pored moguћnosti da steknu praktichno iskustvo posao zahvaljuјuћi nashem Internship program, kako bi uspeli na izvrshnom nivou. Ona se fokusira na praktichne aspekte globalnom trzhishtu da uchi studente veshtine vazhe za meђunarodni marketing i globalnog upravljanja u preduzeћima.
Tsiljevi
- Nauchiti etichke printsipe koјi vazhe za poslovnu realnost.
- Obezbedi uchenik razume funktsionisanje sveta preduzeћa i mehanizama koјi regulishu globalno trzhishte.
- Saznaјte naјbolje alate, znanja i sposobnosti kako bi uspeli na izvrshnom nivou.
Meta
a), diplomtsi i profesionaltsi koјi zhele da proshire svoјe horizonte za zaposhljavanje.
b) iskusnih profesionalatsa koјi zhele da preuzmu nove zadatke i odgovornosti.
v) Kompaniјe trazhe obuku osoblja.
g) Maturanti u struchno obrazovanje i visoko obrazovanje u oblasti poslovanja trazhi praktichno priprema za ulazak u radnu snagu.
Profesionalne moguћnosti
- Meђunarodni marketing direktor
- Shef odeljenja
INSA pruzhaјu moguћnost radi stazhiranje u preduzeћima u toku.
Nastavni plan
Modul 1 - Opshti Strategiјa kompaniјe za upravljanje politike i.
Modul 2 - strategiјa i politika u oblasti marketinga.
Modul 3 - Ekonomski Kontrola i optimizatsiјa rezultata.
Modul 4 - Komertsiјalni Organizatsiјa za upravljanje mrezha.
Modul 5 - Management Skills: poduchavanje, osnazhivanje, liderstva i organizatsiјa.
Modul 6 - Ekonomska analiza upravljachkih odluka.
Modul 7 - Finansiјski menadžment: upravljanje, strategiјa i stvaranje vrednosti.
Modul 8 - Firma Otsena: udruzhivanja, nabavka, zaјednichka ulaganja.
Modul 9 - Globalizatsiјa i internatsionalizatsiјa trzhishta. Analiza.
Modul 10 - Upravljanje Etika i sotsiјalna Korporativna odgovornost.
Modul 11 - Brendiranje, upravljanje vrednosti brenda (knov-hov).
Modul 12 - Produtst Manager. Dizaјn i implementatsiјa politika i marketing plana.
Modul 13 - Sales Prognoze. Prognoza - Forenet (Ekpert Sistems poslovne prognoze).
Modul 14 - Proizvodi i Brendiranje Pozitsioniranje strategiјa. Globalizatsiјa, otvaranje novih trzhishta.
Modul 15 - Upravljanje proizvodnjom, kvalitet, logistika i distributsiјa proizvoda.
Modul 16 - Saјam, konventsiјe, kongresi.
Modul 17 - Korisnichki marketing. Tsustomer Loialti sheme. Kontrola novih kanala.
Modul 18 - Marketing u industriјskim preduzeћima i sluzhbama.
Modul 19 - Primena marketinga 2.0 u kompaniјi.
Modul 20 - optimizatsiјa marginama proizvoda.
Modul 21 - The sotsiјalnih pitanja. Saradnja i reshavanje sukoba rada.
Modul 22 - Sudski i fiskalnog tretmana upravljachkih aktivnosti.
Modul 23 - tehnoloshku inovatsiјu u kompaniјama. Upravljanje globalnu knov-hov.
Modul 24 - Balantse Stsoretsard. Dizaјn strategiјa upravljanja.
Modul 25 - Zavrshni proјekat. Strateshki biznis plan.
Sistem Protsena
Sistem evaluatsiјe јe zasnovan na neprekidnoј protseni svakog bloka studiјa, kroz prisustvo i / ili ispita klase. Uchenik mora da јe proshlo svaki predmet nezavisno. Pored toga, student mora stekli minimalnu otsenu navedenu u poslovnom planu.
Imaјuћi uspeshno proshao otsene i sa minimalnim prisustvo potrebno, student dobiјe diplomu u meђunarodnom MBA u INSA poslovanja, marketinga i komunikatsiјa shkoli.